Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Arc de Sant Martí.... de lluna???? (Llegit 853 vegades)
|
Glaçada
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 45

|
Jo prosegueixo amb la meva recerca d´informació. Ara per ara, només he aconseguit aquesta foto:
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Glaçada
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

|
Ho sento, però no he trobat més informació respecte al fenòmen d´arc de lluna blanc que vas veure. Em sap greu... ara hi estic més intrigada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4639

Temps de tempestes estiuenques
|
Si era de color blanc, tenia de ser pk, tots els colors es juntaven en un mateix pla. VERMELL+VERD+BLAU = BLANC
Descubra que el blanco no es un color de la luz
Con estos simple elementos, usted puede experimentar fácilmente con los colores primarios de la luz.
Requerimientos:
Ambiente oscuro Un bombillo rojo, uno azul y uno verde de 100 watt o mayor 3 enchufes y extensiones para los bombillos. Pantalla blanca (puede ser una pared o una sábana) Procedimiento: Coloque el bombillo verde en el centro. Vaya probando la suma de las diferentes fuentes de luz, hasta prender las tres: R-rojo, V-verde, A-azul.
¿Cuál es la suma de los tres colores? R+V+A= ? ¿Le sorprende? No lo crea: ¡experiméntelo!
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 255,6mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
|
|
Glaçada
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

|
Es tractaria d´una al.lineació de colors? o és que l´ull humà durant la nit no pot veure els colors d´un arc de Sant Martí? Insisteixo: estic molt intrigada per aquest tema... llàstima que no trobi més informació
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4639

Temps de tempestes estiuenques
|
Es tractaria d´una al.lineació de colors? o és que l´ull humà durant la nit no pot veure els colors d´un arc de Sant Martí? Insisteixo: estic molt intrigada per aquest tema... llàstima que no trobi més informació  Jo diria que son els ulls del acmkti concretament els que no van captar els colors. Debien ser tant debils els color que es va pensar que tot era blanc. Buscant per la xarxa he vist una foto on sortia un arc de lluna quasi de color blanc, pero se li veien una mica els colors, pero et tenies de fixar molt. Desgraciadament volia posar la foto, pero no se que pasa, ke la imatge al posarla no surt...
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 255,6mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
|
|
Glaçada
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

|
Tot es deu als miracles que pot fer una bona càmera de fotos. Jo per desgràcia m´he de comformar amb la meva digital que no té totes les opcions que a mi m´agradarien.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|