Autor
|
Tema: VWS i servidor propi (Llegit 1536 vegades)
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Un altre dubte, tinc dos pc's en xarxa. El dia que vulgui redirigir les peticions entrants cap al pc que ha de fer de servidor, el router ha d'estar en monopuesto o pot continuar estan com fins ara en multipuesto?
Cap problema, multipuesto!. Jo ho tinc igual. Tindràs que obrir el port 80 i assignar-lo a la ip interna que tingui la maquina del server i llestos. Això si, tindràs que donar una adreça fixa a cada una de les maquines de la teva xarxa. Gràcies, però el port 80 no ve obert per defecte, no es el que serveix per a navegar? Lo de les ip ja ho tinc així, cada máquina una ip fixa, fora problemes. Has de dirigir el port 80 cap al teu pc que faci de server. Sobra amb obrir el tcp i udp 80, de ip interna 0.0.0.0 i l'externa la ip del pc que faci de server M'haig de mirar el manual del router, a veure com ho faig..
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
Un altre dubte, tinc dos pc's en xarxa. El dia que vulgui redirigir les peticions entrants cap al pc que ha de fer de servidor, el router ha d'estar en monopuesto o pot continuar estan com fins ara en multipuesto?
Cap problema, multipuesto!. Jo ho tinc igual. Tindràs que obrir el port 80 i assignar-lo a la ip interna que tingui la maquina del server i llestos. Això si, tindràs que donar una adreça fixa a cada una de les maquines de la teva xarxa. Gràcies, però el port 80 no ve obert per defecte, no es el que serveix per a navegar? Lo de les ip ja ho tinc així, cada máquina una ip fixa, fora problemes. Has de dirigir el port 80 cap al teu pc que faci de server. Sobra amb obrir el tcp i udp 80, de ip interna 0.0.0.0 i l'externa la ip del pc que faci de server M'haig de mirar el manual del router, a veure com ho faig.. Entrar amb la teva ip al navegador, i ja está
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
http://10.0.0.1 així entro al meu.. prova.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
Jo entro amb 192.168.1.1
Cada configuració té una ip diferent, ha de fer un ipconfig per saber la ip interna
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|