Autor
|
Tema: VWS i servidor propi (Llegit 1556 vegades)
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A més de server, tindrà conectada l'Oregon, i ja ficats per 4 duros fico una gràfica. Una cosa, que pasa que soc una mica garulo jo...al pc aquest si no li fa falta gràfica, com cony el faig anar? sense monitor? sense teclat? i si es penja o haig d'actualitzar alguna cosa, com ho faig?
Suposem que tens 2 pc's... Si tires de mierdows + mierdows.. ni idea.. no el faig anar.. Si tires de Linux + mierdows, tampoc ni puta idea perquè no faig anar mierdows.. Si tires de Linux + linux ja comencem a entendren's... I si tires de Mac + linux... la ostia... t'ho explico tot de pi a pà  La combinació ideal i que tinc en ment es server en linux+iBook, encara que potser no arribem a tant i pot ser agafaré un portátil i ficaré un arranc dual linux+windows. Yeeep controla preus... un ibook no val tant com et penses.. un bon portàtil comparable a un mac, val una pasta guapa.
El que potser trobis a faltar si tires de portàtil ès una bona pantalla, si t'hi fots hores i treballes amb foto.. amb una 12 o 13" patiràs. i si la compres més gran, de portàtil ja passes a semiportàtil pel pes.
Nu sé.. pensat'ho.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
http://www.apple.com/es/macmini/
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
I des del linux pots controlar el mierdows amb un programa que es diu rdesktop....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1342

|
Sobre els portàtils fent de servidor, no ho recomano. Per una banda la ventilació és una mica justa, algunes peces s'escalfen molt i la durada de vida s'en ressent. Però per altra banda hi ha un problema amb els discs durs de portàtil: molts, quan porten més de tres dies engegats sense parar, s'aturen i s'ha de desconnectar la màquina completament. Ho he comprovat amb 7 discos durs diferents en diverses màquines, i col·legues m'han comfirmat el mateix. El problema és completament independent del SO que es faci servir. L'alternativa és programar la màquina de manera que cada dia s'aturi a la mateixa hora i tenir el BIOS programat perquè es torni a engagar al cap d'un parell de minuts.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Ja he estat mirant preus del ibook, encara que els guapos son els MacPro Book de 17", però aquest ja s'escapen de preu. La realitat perquè agafaré un portátil no es ni més ni menys que no tinc lloc físic per a ficar un de sobretaula, és per això que em montaré el server i l'estació a un pc a un garatge que tinc i llavors desde casa quan vulgui conectarme a internet, ficar-me tant comodament al sofà o a la taula del menjador. Si tingues lloc sense dubtes que ficaria un altre de sobretaula. A més el portàtil no l'haig de portar a sobre, pot ser algún cop, però ocasionalment
I una pantalla plana + macmini ??
No ocupa una merda d'espai el mini, jo l'he tingut i va de puta mare.. a més ara li pots fotre 2 gigues de ram i porta core duo.. un bon bitxo.. També ho havia pensat, però no m'acaba de convencer, el portàtil és molt més "senzill", l'apages el tanques i al calaix, amb el mac mini, has de plegar cables, on collona amago la pantalla sense que la dona m'ho fotigue pel cap. Amb el portàtil tot és millor, vamos, crec jo. També he estat mirant els portàtils Dell, un company meu se'l va comprar i la pantalla és una canya
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|