Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
El proper dia 10 de juny organitzo a cambrils una xerradeta amb el Mauri i el Joan arús.
******************************************** 1ª Xerrada El canvi climàtic.
Francesc Mauri començarà a les 10 del matí (a les 12 a de ser a TV3).
2ª Xerrada Com es fa una prediccio meteorologica al GPV (INM). Eines, limitacions actuals i exemples
Joan Arús Físic i Analista-Predictor del GPV
******************************************** L'entrada ès lliure per qui vulgui venir, i es farà a les instal-lacions de la Cooperativa Agrícola de Cambrils. Entre xerrada i xerrada farem un pica pica (NO hi ha llumantu )
Al migdia quan acabi cap a caseta, o si voleu es pot mirar de fer un dinaret els del forum... Ara bé, a Cambrils i en dissabte no espereu cap txollo en preus a la majoría de restaurants, per aquí piquen alt.. vosaltres decidiu.
Pels que veniu per autopista, sigui de Barcelona o Valencia (les dos sortides donen al davant d'un polígon industrial, just al costat hi ha un pont i al darrera les instal-lacions de la cooperativa). Més fàcil per trobar-ho impossible.
Espero que pogueu assistir el maxim nombre de foreros... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
M'ha amenaçat de que si no vaig, em fa no se que de ficar-me alguna cosa d'un elefant per un lloc...així que...
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
Doncs em sembla que m'ho hauràs de fer alguna cosa amb el paquiderm....perque el 10 de juny estem al Aneto....
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
encara falten dies... però potser sí, però amb una condició: si després ens cuines llumàntul
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|