Autor
|
Tema: Francesc Mauri i Joan Arús a Cambrils - 10 de juny (Llegit 1994 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9693

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
si si magnificos compañeros de batalla nos hemos conocido, ahora toca ir a BCN a ver el tinglao
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Vaya par 
Rodaaaaa, la foto de la portada del libro ese, no la pierdas nen... joer que el lunes voy a marear al librero del pueblo pa que me lo consiga
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
El fet de venir més o menys estona, és lo de menys, l'important és poder haver conegut un meteo més  Gracies albert per la teva presencia  Per cert al meteotarraco i la py, quan m'he donat compte que marxaven estaven ja a l'altra punta de carrer i no he pogut despedir-me d'ells... Es que avui anava jo amb una microestació meteorológica portàtil pel carrer  .. i esclar els que no heu vingut us ho heu perdut ¡¡¡¡ Novetat mundial neeeng, el roda en té proves fotogràfiques 
Gràcies noi, la veritat es que va ser tot ràpid i jo també hagués volgut despedir-me com Deu mana, però haig de dir que molt bé tot, les conferències, els conferenciants i els foreros que he trobat, molt afables tots, ho vas organitzar molt bé, enhorabona!!!....i les avellanes estaven bonísimes...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
I el vi, que no en va sobrar gaire
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
El fet de venir més o menys estona, és lo de menys, l'important és poder haver conegut un meteo més  Gracies albert per la teva presencia  Per cert al meteotarraco i la py, quan m'he donat compte que marxaven estaven ja a l'altra punta de carrer i no he pogut despedir-me d'ells... Es que avui anava jo amb una microestació meteorológica portàtil pel carrer  .. i esclar els que no heu vingut us ho heu perdut ¡¡¡¡ Novetat mundial neeeng, el roda en té proves fotogràfiques  Gràcies noi, la veritat es que va ser tot ràpid i jo també hagués volgut despedir-me com Deu mana, però haig de dir que molt bé tot, les conferències, els conferenciants i els foreros que he trobat, molt afables tots, ho vas organitzar molt bé, enhorabona!!!....i les avellanes estaven bonísimes... 
Jo no vaig arribar a temps,pero estaba molt aprop....aissssssssssss
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|