Autor
|
Tema: ClimoGrama, versió final. (Llegit 15871 vegades)
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2747
|
Problema resuelto, es FANTASTICO Felicidades a los creadores y gracias por compartirlo.
Ok, perfecto!.
Un secreto, el programa pilla los datos de la base de datos del vws. Si quereis mas exactitut en los datos hay que aumentar la frecuencia de grabación del vws, si guardais la información cada 20 minutos o 15 minutos, tendreis solamente 3 o 4 registros por cada hora. En mi caso (tampoco es que sea necesario, lo tengo cada minuto, por lo que tengo 60 muestras cada hora), eso si, como mas información mas tiempo de proceso se llevará el programa ClimoGrama. Un tiempo justo, podria ser que el vws actualice la base de datos cada 5 minutos por ejemplo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3288
|
Mmmmm estic meravellat en este programeta... l'enhorabona xics...
Una coseta, com podeu vorer, per uns errors de pluja, en 2 ocasions, s'en ix de mare, i tinc que modificar la base que obté el vws... cóm es pot per per aclarir-me? O es pot modificar d'altra manera?
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
|
Una coseta, com podeu vorer, per uns errors de pluja, en 2 ocasions, s'en ix de mare, i tinc que modificar la base que obté el vws... cóm es pot per per aclarir-me? O es pot modificar d'altra manera?
Tindràs que localitzar el dia del error i modificar-lo directament del fitxer de la base de dades..., avanç fes-ne una copia per si de cas. Les dades estan separades per “;”, y la dada de la pluja es a la columna 53. En total el fitxer te 67 columnes per cada línia, et serà mes fàcil si comences a contar-ho per el final.
De totes maneres, tens que tenir cura, ja que una errada et pot suposar tenir problemes...
Des de el propi vws a “Settings/Data base settings/” també ho pots modificar, igual et serà mes fàcil.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3288
|
Tindràs que localitzar el dia del error i modificar-lo directament del fitxer de la base de dades..., avanç fes-ne una copia per si de cas. Les dades estan separades per “;”, y la dada de la pluja es a la columna 53. En total el fitxer te 67 columnes per cada línia, et serà mes fàcil si comences a contar-ho per el final. De totes maneres, tens que tenir cura, ja que una errada et pot suposar tenir problemes... Des de el propi vws a “Settings/Data base settings/” també ho pots modificar, igual et serà mes fàcil.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
|
Tindràs que localitzar el dia del error i modificar-lo directament del fitxer de la base de dades..., avanç fes-ne una copia per si de cas. Les dades estan separades per “;”, y la dada de la pluja es a la columna 53. En total el fitxer te 67 columnes per cada línia, et serà mes fàcil si comences a contar-ho per el final. De totes maneres, tens que tenir cura, ja que una errada et pot suposar tenir problemes... Des de el propi vws a “Settings/Data base settings/” també ho pots modificar, igual et serà mes fàcil. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Ferran, ja me l'he baixat. Quan tingui l'estació totalment instalada a Vilafranca, ja l'instalaré. De totes maneres, MOLTES GRÀCIES , i molt bona feina, ja que l'he vist en funcionament a Can Meteosee.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Per quan vingui d'una vegada l'enguixador i m'acabi el pis d'una vegada!!! 
I quan Sàpiens entregui "el tema". 
Salut Ferran !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1086
|
Això està molt bé! Felicitats i gràcies!
M'he permès d'incorporar-la al servidor i al web:
http://www.casacota.cat/meteo/
|
|
|
|
|
En línia
|
Zambretti/estació/nexstorm:
|
|