Autor
|
Tema: ClimoGrama, versió final. (Llegit 17788 vegades)
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3171

Per molts anys TV3
|
Be, li he demanat a Egarenc (gràcies Josep!) que punxes el tema, de ben segur que hi haurà gent que li seguirà interessant el programa.
Que tal os funciona a la gent que ja el teniu instal·lat?
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
|
|
MeteoValència
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 151

|
Abans de tot enhorabona pel programa i ara un dubte.
Acabe d'instal·lar el programa però no entenc aquesta línea. Què indica? Per què surt des del gràfic del vent i invadeix el gràfic de la humitat i fins i tot el de precipitació quasi tots els mesos 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 92
|
Fantàstic aquest soft, simple d'utilització i configuració i bon resultat visual. Felicitats TempsGranollers!! . Només una petita cosa; he observat que em deixa a l'arrel del disk on l'he instal.lat (C:\ en el meu cas) un arxiu tmp.bmp després d'executar-lo.
Aprofitant, comentar que jo en tinc començat un de similar que volia fer servir per publicar a la meva web reports html històrics (el tema gràfic no me'l havia plantejat de moment) a partir dels csv del VWS també. No havia dit res perquè no sé si li podré dedicar temps a continuar-lo o no... i ara, amb el soft Climograma encara corre menys pressa . Si em decideixo, ja ho comunicaré. Els punts positius que tenia el meu projecte, és que estava pensat per ser molt configurable en quant a dades a mostrar, basat en unes espècies de plantilles html (per personalitzar l'apariència que cadascú vulgui) i desenvolupat en C++ sota wxWidgets (perquè els que no feu servir Windows us servís).
Als que us agradi fer desenvolupaments en C++ (o d'altres llenguatges com Python, o Perl) i no conegueu el wxWidgets, feu-li un cop d'ull a http://www.wxwidgets.org/. És un entorn de desenvolupament multiplataforma que està prou bé; això vol dir que la mateixa aplicació que desenvolupeu sota Windows (per exemple) es pot compilar sota Unix o Linux o MacOS sense canvis i funcionar. Fa molt de temps que es treballa en el seu desenvolupament i actualment és molt estable...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7132

Tardor 08, ja es aquí!
|
per publicar el climograma a la web i qe s'actualitzi automaticament com es fa?  gracies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|