Autor
|
Tema: ClimoGrama, versió final. (Llegit 15804 vegades)
|
meteosants
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 98

|
Hola Ferran, Ayer tuve que modificar el total de lluvia en el vws, pues se me borraron los datos, y ahora en el climograma sale como si ayer llovió. De donde coje los datos? para poder editarlos. gracias
D:\vws\data\2006dbase.csv (columna 53). Ten cuidado al editarlo, no sea que borres algún punto y coma (separación de campos), o modifiques alguna otra columna. Veras que el valor lo tendrás registrado desde el momento en que se detecto hasta medianoche. La cifra se va acumulando y no se resetea hasta el día siguiente. Tendrás que dejar a cero todos los valores hasta las 00:00 del día siguiente. No lo hagas con el Excel, utiliza un editor de texto plano, tipo NotePad, Bloc de Notas o UltraEdit Gracias ferran lo probaré y te diré que tal ha ido
|
|
|
|
|
En línia
|
Des de Barcelona, barri de Sants.
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2742
|
Hola Ferran, Ayer tuve que modificar el total de lluvia en el vws, pues se me borraron los datos, y ahora en el climograma sale como si ayer llovió. De donde coje los datos? para poder editarlos. gracias
D:\vws\data\2006dbase.csv (columna 53). Ten cuidado al editarlo, no sea que borres algún punto y coma (separación de campos), o modifiques alguna otra columna. Veras que el valor lo tendrás registrado desde el momento en que se detecto hasta medianoche. La cifra se va acumulando y no se resetea hasta el día siguiente. Tendrás que dejar a cero todos los valores hasta las 00:00 del día siguiente. No lo hagas con el Excel, utiliza un editor de texto plano, tipo NotePad, Bloc de Notas o UltraEdit Gracias ferran lo probaré y te diré que tal ha ido Por si acaso, haze antes una copia de seguridad del fichero
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2742
|
Bones, el meu problema és que no puc planificar una tarea, em fa donar un nom d'usuari i un password, i no en tinc ni idea del password, i sino en poso cap em diu que falta password. Algú sap com planificar una tarea sense necessitat de password?
Es veritat, jo vaig tenir el mateix problema. Al final baix posar un password a la meva compta, es que si no hi havia manera. No se si algun coneix alguna forma de fer-ho i que no demani password. En el meu cas, tinc la maquina amb un sol usuari, amb password i tot plegat configurat de forma fitxa, d’aquesta manera si marxa la llum, arranca tota sola, va directa fins al final i no demana cap dada identificava.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1089

España CAMPEONA DE EUROPA!!!!
|
felicitats als programadors! el programa es una canya.  Tinc un problema, es que m´agafa les temperatures com si fossin graus Fº i no Cº, valors altissims, algo no em chuta, ho miraré be. Crec que ho tinc tot en Cº.  Mirat la columna 8 del fitxer de base de dades, els valors tenen que estar també amb Fº, es per descartar problemes del software. El problema el deus tenir en la configuració del vws. ho he mirat pero massa complicat, molts numeros, yo les bases de dades si les consulto amb el vws està tot correcte. Quin lio.  Enviem una copia del fitxer a la adreça de email de la meva fitxa. Miraré si veig alguna cosa. ja està enviat, gracies, esperem que tingui solució. Al menu climate reports del vws del mes surt tot correcte, tot en Cº.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|