Autor
|
Tema: ClimoGrama, versió final. (Llegit 16234 vegades)
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 184

Llams i trons
|
L'acabo de 'instal·lar i be. El Climograma de maig surt correcte. Ja en tenia ganes de tenir una visió així. Gràcies! Tinc un problema. Si li dic que em faci el de tot l'any em dona un error: "Error 9 en tiempo de ejecución. El subindice está fuera del intervalo". Segur que soc un manasses i no voldria donar-te massa feina... Gràcies un altre cop
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
felicitats als programadors! el programa es una canya.  Tinc un problema, es que m´agafa les temperatures com si fossin graus Fº i no Cº, valors altissims, algo no em chuta, ho miraré be. Crec que ho tinc tot en Cº.  Mirat la columna 8 del fitxer de base de dades, els valors tenen que estar també amb Fº, es per descartar problemes del software. El problema el deus tenir en la configuració del vws. ho he mirat pero massa complicat, molts numeros, yo les bases de dades si les consulto amb el vws està tot correcte. Quin lio.  Enviem una copia del fitxer a la adreça de email de la meva fitxa. Miraré si veig alguna cosa. ja està enviat, gracies, esperem que tingui solució. Al menu climate reports del vws del mes surt tot correcte, tot en Cº.  Repassa la configuració... he mirat el fitxer, tens la temperatura en Fº i la pressió en InHg...
Mira a Settings/Conversions...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1095

Montserrat Mountain..
|
felicitats als programadors! el programa es una canya.  Tinc un problema, es que m´agafa les temperatures com si fossin graus Fº i no Cº, valors altissims, algo no em chuta, ho miraré be. Crec que ho tinc tot en Cº.  Mirat la columna 8 del fitxer de base de dades, els valors tenen que estar també amb Fº, es per descartar problemes del software. El problema el deus tenir en la configuració del vws. ho he mirat pero massa complicat, molts numeros, yo les bases de dades si les consulto amb el vws està tot correcte. Quin lio.  Enviem una copia del fitxer a la adreça de email de la meva fitxa. Miraré si veig alguna cosa. ja està enviat, gracies, esperem que tingui solució. Al menu climate reports del vws del mes surt tot correcte, tot en Cº.  Repassa la configuració... he mirat el fitxer, tens la temperatura en Fº i la pressió en InHg... Mira a Settings/Conversions... está tot be, como no sigui en un altres settings.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1095

Montserrat Mountain..
|
jo tinc la versió 10.41 del vws, suposso que no hi haurà cap problema...?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuscac
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 998

Capvespre ruent
|
Bones, el meu problema és que no puc planificar una tarea, em fa donar un nom d'usuari i un password, i no en tinc ni idea del password, i sino en poso cap em diu que falta password. Algú sap com planificar una tarea sense necessitat de password?
Es veritat, jo vaig tenir el mateix problema. Al final baix posar un password a la meva compta, es que si no hi havia manera. No se si algun coneix alguna forma de fer-ho i que no demani password. En el meu cas, tinc la maquina amb un sol usuari, amb password i tot plegat configurat de forma fitxa, d’aquesta manera si marxa la llum, arranca tota sola, va directa fins al final i no demana cap dada identificava. Ara cada vegada que reinicio l'ordinador em demana el password i és un merder, saps si es pot fer que al reiniciar no et demani el password ni que cliquis a l'usuari, sino que s'engegui i aparegui a l'escriptori com abans de posar el password?
|
|
|
|
|
En línia
|
 Des de Girona ( 90 msnm ) http://usuarios.lycos.es/tuscac/
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
Bones, el meu problema és que no puc planificar una tarea, em fa donar un nom d'usuari i un password, i no en tinc ni idea del password, i sino en poso cap em diu que falta password. Algú sap com planificar una tarea sense necessitat de password?
Es veritat, jo vaig tenir el mateix problema. Al final baix posar un password a la meva compta, es que si no hi havia manera. No se si algun coneix alguna forma de fer-ho i que no demani password. En el meu cas, tinc la maquina amb un sol usuari, amb password i tot plegat configurat de forma fitxa, d’aquesta manera si marxa la llum, arranca tota sola, va directa fins al final i no demana cap dada identificava. Ara cada vegada que reinicio l'ordinador em demana el password i és un merder, saps si es pot fer que al reiniciar no et demani el password ni que cliquis a l'usuari, sino que s'engegui i aparegui a l'escriptori com abans de posar el password? Això te fàcil solució:
http://www.batiburrillo.net/adivina/adivina_pro46.php
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|