Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 09:18:12
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  ClimoGrama, versió final.
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: ClimoGrama, versió final.  (Llegit 16241 vegades)
QK2
Cumulus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 184

Llams i trons

Re: ClimoGrama, versió final.
« Resposta #80 en: 15 Maig de 2006, 21:47:29 »

L'acabo de 'instal·lar i be. El Climograma de maig surt correcte. Ja en tenia ganes de tenir una visió així. Gràcies!
Tinc un problema. Si li dic que em faci el de tot l'any em dona un error: "Error 9 en tiempo de ejecución. El subindice está fuera del intervalo". Segur que soc un manasses i no voldria donar-te massa feina... Gràcies un altre cop
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2835

Els reis de juliol...

« Resposta #81 en: 15 Maig de 2006, 21:49:07 »

felicitats als programadors! el  programa es una canya. Cheesy
Tinc un problema, es que m´agafa les temperatures com si fossin graus Fº i no Cº, valors altissims, algo no em chuta, ho miraré be. Crec que ho tinc tot en Cº.

Mirat la columna 8 del fitxer de base de dades, els valors tenen que estar també amb Fº, es per descartar problemes del software. El problema el deus tenir en la configuració del vws.

ho he mirat pero massa complicat, molts numeros, yo les bases de dades si les consulto amb el vws està tot correcte. Quin lio.

Enviem una copia del fitxer a la adreça de email de la meva fitxa. Miraré si veig alguna cosa.
ja està enviat, gracies, esperem que tingui solució. Al menu climate reports del vws del mes surt tot correcte, tot en Cº.  Tongue

Repassa la configuració... he mirat el fitxer, tens la temperatura en Fº i la pressió en InHg...

Mira a Settings/Conversions...
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Els reis de juliol...

« Resposta #82 en: 15 Maig de 2006, 21:51:27 »

L'acabo de 'instal·lar i be. El Climograma de maig surt correcte. Ja en tenia ganes de tenir una visió així. Gràcies!
Tinc un problema. Si li dic que em faci el de tot l'any em dona un error: "Error 9 en tiempo de ejecución. El subindice está fuera del intervalo". Segur que soc un manasses i no voldria donar-te massa feina... Gràcies un altre cop

Quants fitxers de base de dades tens en el directori “data” ?. Cada quant graves la informació?, si pots enviem el fitxer afectat a la adreça de email de la meva fitxa.
En línia

Deividson
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1095

Montserrat Mountain..

« Resposta #83 en: 15 Maig de 2006, 21:54:28 »

felicitats als programadors! el  programa es una canya. Cheesy
Tinc un problema, es que m´agafa les temperatures com si fossin graus Fº i no Cº, valors altissims, algo no em chuta, ho miraré be. Crec que ho tinc tot en Cº.

Mirat la columna 8 del fitxer de base de dades, els valors tenen que estar també amb Fº, es per descartar problemes del software. El problema el deus tenir en la configuració del vws.

ho he mirat pero massa complicat, molts numeros, yo les bases de dades si les consulto amb el vws està tot correcte. Quin lio.

Enviem una copia del fitxer a la adreça de email de la meva fitxa. Miraré si veig alguna cosa.
ja està enviat, gracies, esperem que tingui solució. Al menu climate reports del vws del mes surt tot correcte, tot en Cº.  Tongue

Repassa la configuració... he mirat el fitxer, tens la temperatura en Fº i la pressió en InHg...

Mira a Settings/Conversions...

está tot be, como no sigui en un altres settings.....
En línia

Deividson
Cumulus Congestus
*

Montserrat Mountain..

« Resposta #84 en: 15 Maig de 2006, 21:56:38 »

jo tinc la versió 10.41 del vws, suposso que no hi haurà cap problema...?
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Els reis de juliol...

« Resposta #85 en: 15 Maig de 2006, 21:58:33 »

Si pots posat la 12.07, la que ve en el CD de Sapiens... la 10, se que tenia alguns bugs
En línia

Deividson
Cumulus Congestus
*

Montserrat Mountain..

« Resposta #86 en: 15 Maig de 2006, 22:06:59 »

Si pots posat la 12.07, la que ve en el CD de Sapiens... la 10, se que tenia alguns bugs
ok , merci.
En línia

Tuscac
Cumulus Mediocris

Missatges: 998

Capvespre ruent

« Resposta #87 en: 15 Maig de 2006, 23:40:26 »

Bones,
el meu problema és que no puc planificar una tarea, em fa donar un nom d'usuari i un password, i no en tinc ni idea del password, i sino en poso cap em diu que falta password. Algú sap com planificar una tarea sense necessitat de password?

Es veritat, jo vaig tenir el mateix problema. Al final baix posar un password a la meva compta, es que si no hi havia manera. No se si algun coneix alguna forma de fer-ho i que no demani password. En el meu cas, tinc la maquina amb un sol usuari, amb password i tot plegat configurat de forma fitxa, d’aquesta manera si marxa la llum, arranca tota sola, va directa fins al final i no demana cap dada identificava.

Ara cada vegada que reinicio l'ordinador em demana el password i és un merder, saps si es pot fer que al reiniciar no et demani el password ni que cliquis a l'usuari, sino que s'engegui i aparegui a l'escriptori com abans de posar el password?
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Els reis de juliol...

« Resposta #88 en: 16 Maig de 2006, 05:39:02 »

Bones,
el meu problema és que no puc planificar una tarea, em fa donar un nom d'usuari i un password, i no en tinc ni idea del password, i sino en poso cap em diu que falta password. Algú sap com planificar una tarea sense necessitat de password?

Es veritat, jo vaig tenir el mateix problema. Al final baix posar un password a la meva compta, es que si no hi havia manera. No se si algun coneix alguna forma de fer-ho i que no demani password. En el meu cas, tinc la maquina amb un sol usuari, amb password i tot plegat configurat de forma fitxa, d’aquesta manera si marxa la llum, arranca tota sola, va directa fins al final i no demana cap dada identificava.

Ara cada vegada que reinicio l'ordinador em demana el password i és un merder, saps si es pot fer que al reiniciar no et demani el password ni que cliquis a l'usuari, sino que s'engegui i aparegui a l'escriptori com abans de posar el password?

Això te fàcil solució:

http://www.batiburrillo.net/adivina/adivina_pro46.php
En línia

Tuscac
Cumulus Mediocris

Missatges: 998

Capvespre ruent

« Resposta #89 en: 16 Maig de 2006, 15:10:05 »

No me n'acabo de sortir pq se  m'actualitzi sol a la web, repasso el que faig aviam si ho faig bé. Creo un climograma.bat , el gravo al directori del climograma, l'edito amb en bloc de notas i dins hi poso:
c:\archivos de programa\climograma\climograma.exe auto

llavors a les tareas planificadas poso l'adreça:
c:\archivos de programa\climograma\climograma.bat

Poso que s'executi cada dia a les 00:05, però quan arriba el moment se m'obre una pantalla negre com de DOS durant un instant i es tanca. Llavors no passa res, no s'actualitzen les dades. Ho he provat amb el programa obert, tancat...
No sé que tindré malament. Si em podeu ajudar, merci!
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
Pàgines: 1 ... 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió