Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 14:17:13
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  ClimoGrama, versió final.
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: ClimoGrama, versió final.  (Llegit 17741 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3169

Per molts anys TV3

Re: ClimoGrama, versió final.
« Resposta #90 en: 16 Maig de 2006, 19:36:24 »

No me n'acabo de sortir pq se  m'actualitzi sol a la web, repasso el que faig aviam si ho faig bé. Creo un climograma.bat , el gravo al directori del climograma, l'edito amb en bloc de notas i dins hi poso:
c:\archivos de programa\climograma\climograma.exe auto

llavors a les tareas planificadas poso l'adreça:
c:\archivos de programa\climograma\climograma.bat

Poso que s'executi cada dia a les 00:05, però quan arriba el moment se m'obre una pantalla negre com de DOS durant un instant i es tanca. Llavors no passa res, no s'actualitzen les dades. Ho he provat amb el programa obert, tancat...
No sé que tindré malament. Si em podeu ajudar, merci!

Tranqui, no desesperis...

Prova de posar la cadena “auto” en majúscules “AUTO”

He vist que el codi del programa no mes reconeix la paraula en majúscules, de totes maneres ja ho he arreglat perquè en la propera versió sigui sensible i ho reconegui tan en minúscules com en majúscules.

Si no fos per vosaltres...  Grin Grin Grin
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #91 en: 16 Maig de 2006, 20:20:51 »

L'acabo de 'instal·lar i be. El Climograma de maig surt correcte. Ja en tenia ganes de tenir una visió així. Gràcies!
Tinc un problema. Si li dic que em faci el de tot l'any em dona un error: "Error 9 en tiempo de ejecución. El subindice está fuera del intervalo". Segur que soc un manasses i no voldria donar-te massa feina... Gràcies un altre cop

Hola!,

Mira, avanç que res, intenta tallar el fitxer de la base de dades en fitxers mensuals, son mes manejables i no triguen tan en ser processats: (de gener a maig portes ja mes de 70 megas)

01_2006dbase.csv
02_2006dbase.csv
03_2006dbase.csv
...

El programa els llegirà de forma ordenada.

El problema que tens es que dins del mes de març tens dades del mes d’abril, tindràs que fer neteja. Tens que tenir present que si captures la informació cada minut com faig jo, com a màxim tindràs en un dia un total de 1440 registres o 1500 a finals de març quant tornem a l’hora d’hivern. Tot el que passi d’aquests números afectarà a un comportament erroni del programa.
En línia

Ferran des de Granollers

QK2
Cumulus

Missatges: 181

Llams i trons

« Resposta #92 en: 16 Maig de 2006, 23:24:14 »

Moltes gràcies per la resposta, quan tingui un moment ho provaré (demà dimcres segur que no en tindré!) El que no tinc massa clar és com fer-ho, suposo que editant-ho amb el bloc de notas o alguna cosa així, no? Tens iddeas de perque tinc les dades corruptes?
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #93 en: 17 Maig de 2006, 05:44:53 »

Moltes gràcies per la resposta, quan tingui un moment ho provaré (demà dimcres segur que no en tindré!) El que no tinc massa clar és com fer-ho, suposo que editant-ho amb el bloc de notas o alguna cosa així, no? Tens iddeas de perque tinc les dades corruptes?

El bloc de notes va perfecta. El ftxer ocupa mes de 70 megas, si no et deixes, un programa ideal seria el UltraEdit. Tingues cura de no modificar cap línia. La data es el primer camp de l’esquerra.
Dins del mes de març hi tens dades d’abril... intenta separar-ho per mesos hi ho tindràs mes clar.
En línia

Ferran des de Granollers

Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1139

Capvespre ruent

« Resposta #94 en: 17 Maig de 2006, 08:56:38 »

No me n'acabo de sortir pq se  m'actualitzi sol a la web, repasso el que faig aviam si ho faig bé. Creo un climograma.bat , el gravo al directori del climograma, l'edito amb en bloc de notas i dins hi poso:
c:\archivos de programa\climograma\climograma.exe auto

llavors a les tareas planificadas poso l'adreça:
c:\archivos de programa\climograma\climograma.bat

Poso que s'executi cada dia a les 00:05, però quan arriba el moment se m'obre una pantalla negre com de DOS durant un instant i es tanca. Llavors no passa res, no s'actualitzen les dades. Ho he provat amb el programa obert, tancat...
No sé que tindré malament. Si em podeu ajudar, merci!

Tranqui, no desesperis...

Prova de posar la cadena “auto” en majúscules “AUTO”

He vist que el codi del programa no mes reconeix la paraula en majúscules, de totes maneres ja ho he arreglat perquè en la propera versió sigui sensible i ho reconegui tan en minúscules com en majúscules.

Si no fos per vosaltres...  Grin Grin Grin

Bones Ferran,
Merci per la teva ajuda però vaig posar AUTO en majuscules i tampoc em funcionava, vaig entrar manualment a l'entorn de DOS amb el cmd i ho vaig intentar fer manualment, i l'error que em donava era el següent:
climograma.bat no se reconoce como un comando interno o externo, programa, o archivo por lotes ejecutable.

Dedueixo que el .bat que he fet no està ben fet, no sé pas que pot passar.
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
QK2
Cumulus

Missatges: 181

Llams i trons

« Resposta #95 en: 19 Maig de 2006, 22:31:56 »

El bloc de notes va perfecta. El ftxer ocupa mes de 70 megas, si no et deixes, un programa ideal seria el UltraEdit. Tingues cura de no modificar cap línia. La data es el primer camp de l’esquerra.
Dins del mes de març hi tens dades d’abril... intenta separar-ho per mesos hi ho tindràs mes clar.

Problema solucionat. Moltes gràcies. Sort de la recomanació de l'Ultraedit xq amb el bloc de notes m'hauria mort...
En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3309

« Resposta #96 en: 20 Maig de 2006, 00:40:52 »

Tius, jo em cague emb el VWS... no m'agrada com està montat... grgrgr. 

El tema es que la base de dades no es troba "conectada" amb el "recall daily, Monthly and Yearly Archive" que nosltres podem modificar manualment de manera fàcil i ràpida...

La qüestió es que no puc disfrutra al máxim de la meravella del programeta del ClimoGrama, ja que aquest "xupla" les dades del fitxer database (mitjanes cada 15 min, etc...) i si en 2 dies no et furula l'estació per X motiu, no apareixerà res....

i no te en conter les dades registrades, que com deia abans, podem modificar manualment amb el "recall daily, Monthly and Yearly Archive"....

Nosé... cada vegada, li veig més forats mal tapats al VWS i em plantetge gastar altre soft...

M'enteneu? Ara mateix, el meu aspecte ès aquest:

En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #97 en: 20 Maig de 2006, 20:45:33 »

Problema solucionat. Moltes gràcies. Sort de la recomanació de l'Ultraedit xq amb el bloc de notes m'hauria mort...

El UltraEdit es molt bo. El fem servir a la feina per programar. No vegis per treballar en PL-SQL el ve que va...
En línia

Ferran des de Granollers

Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1139

Capvespre ruent

« Resposta #98 en: 24 Maig de 2006, 09:51:37 »

Hola, una pregunta...
les dades que grava el programa en el fitxer de la web, concretament les de pressió i humitat a que es refereixen? que és la mitjana de tot el dia? l'actual que hi ha en el moment de les 12 de la nit? la maxima, la minima?
Merci Smiley
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Per molts anys TV3

« Resposta #99 en: 24 Maig de 2006, 13:14:03 »

Hola, una pregunta...
les dades que grava el programa en el fitxer de la web, concretament les de pressió i humitat a que es refereixen? que és la mitjana de tot el dia? l'actual que hi ha en el moment de les 12 de la nit? la maxima, la minima?
Merci Smiley

La pressió es la de les 00:00, i la humitat es la máxima, la minima i la mitjana.
En línia

Ferran des de Granollers

Pàgines: 1 ... 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió