Autor
|
Tema: ClimoGrama, versió final. (Llegit 16240 vegades)
|
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 184

Llams i trons
|
Moltes gràcies per la resposta, quan tingui un moment ho provaré (demà dimcres segur que no en tindré!) El que no tinc massa clar és com fer-ho, suposo que editant-ho amb el bloc de notas o alguna cosa així, no? Tens iddeas de perque tinc les dades corruptes?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tuscac
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 998

Capvespre ruent
|
No me n'acabo de sortir pq se m'actualitzi sol a la web, repasso el que faig aviam si ho faig bé. Creo un climograma.bat , el gravo al directori del climograma, l'edito amb en bloc de notas i dins hi poso: c:\archivos de programa\climograma\climograma.exe auto
llavors a les tareas planificadas poso l'adreça: c:\archivos de programa\climograma\climograma.bat
Poso que s'executi cada dia a les 00:05, però quan arriba el moment se m'obre una pantalla negre com de DOS durant un instant i es tanca. Llavors no passa res, no s'actualitzen les dades. Ho he provat amb el programa obert, tancat... No sé que tindré malament. Si em podeu ajudar, merci!
Tranqui, no desesperis... Prova de posar la cadena “auto” en majúscules “AUTO” He vist que el codi del programa no mes reconeix la paraula en majúscules, de totes maneres ja ho he arreglat perquè en la propera versió sigui sensible i ho reconegui tan en minúscules com en majúscules. Si no fos per vosaltres...  Bones Ferran, Merci per la teva ajuda però vaig posar AUTO en majuscules i tampoc em funcionava, vaig entrar manualment a l'entorn de DOS amb el cmd i ho vaig intentar fer manualment, i l'error que em donava era el següent: climograma.bat no se reconoce como un comando interno o externo, programa, o archivo por lotes ejecutable. 
Dedueixo que el .bat que he fet no està ben fet, no sé pas que pot passar.
|
|
|
|
|
En línia
|
 Des de Girona ( 90 msnm ) http://usuarios.lycos.es/tuscac/
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3294
|
Tius, jo em cague emb el VWS... no m'agrada com està montat... grgrgr. 
El tema es que la base de dades no es troba "conectada" amb el "recall daily, Monthly and Yearly Archive" que nosltres podem modificar manualment de manera fàcil i ràpida...
La qüestió es que no puc disfrutra al máxim de la meravella del programeta del ClimoGrama, ja que aquest "xupla" les dades del fitxer database (mitjanes cada 15 min, etc...) i si en 2 dies no et furula l'estació per X motiu, no apareixerà res....
i no te en conter les dades registrades, que com deia abans, podem modificar manualment amb el "recall daily, Monthly and Yearly Archive"....
Nosé... cada vegada, li veig més forats mal tapats al VWS i em plantetge gastar altre soft...
M'enteneu? Ara mateix, el meu aspecte ès aquest:
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|