Autor
|
Tema: ClimoGrama, versió final. (Llegit 14536 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9701

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
M'he baixat el UltraEdit per a poder editar la BD del VWS, hi ara tinc tot el pc ple de troyanos, spyware i altres mariconades...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2458

|
No tens un bon antivirus?. De totes maneres no es culpa del UltraEdit.... De quin lloc has fet el download?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
En aquest moment desconec quants de vosaltres feu servir el programa de gràfiques. Avui ha petat per un error no previst en el tema del canvi d’hora. He trobat quin es l’error, avui o demá el corregiré.
Si teniu el mateix problema (imagino que si), tan aviat com pugui deixaré a la web la nova versió corregida, i ja os avisaré aquí mateix.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
En aquest moment desconec quants de vosaltres feu servir el programa de gràfiques. Avui ha petat per un error no previst en el tema del canvi d’hora. He trobat quin es l’error, avui o demá el corregiré.
Si teniu el mateix problema (imagino que si), tan aviat com pugui deixaré a la web la nova versió corregida, i ja os avisaré aquí mateix.
Yo sigo teniendo el mismo problema, el climograma.bat no actualiza cada dia la base de datos, de hecho sale la ventana dos se cierra pero no hace nada, creo que este problema algunos lo tenemos otros no, no se si es por cuestion de directorios o no se que puede ser...  El fichero .ini tiene el path correcto?. Mandame por privado como tienes el .bat y el .ini A ver si saco horas de donde no las hay y me meto con varios temas que tengo pendientes...  Ok, cuando baje a Ibiza ciudad te lo mando  Ok, lo estaré esperando.
Hoy empiezo con la instalación del foro en la web. Una de las ideas es tener un tema abierto para el seguimiento tanto del Climograma como del Meteoradar, y otras cosillas que tengo a medias con "Egarenc" .
Ayyy... si el dia tuviera 48 horas ..., hoy he podido pasearme a gusto por el foro, pero ya a partir de mañana se me complica otra vez el curro... en fin tiempo al tiempo...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9701

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Jo tinc el mateix problema...sembla que el bat no rula...i ho haig d'actualitzar jo mateix...quan me'n recordo, es clar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|