Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Maig estiuenc? (Llegit 674 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7321
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Em sembla que aquest maig pot ser un dels més càlids de la història. No sé, mirant la gent com va, que és d´estiu aquí a Girona i mirant els models que la setmana que ve ens acosten la iso de 20º!!!! A veure si arribem a 33º o 34º a Girona el dissabte 16, dia de les flors. No m´enrecordo que aquí a Girona hàgim tingut tanta calor en un dia de les flors. A veure si aquesta calor després comporta un temps tempestuós. Qui sap, potser per compensar a partir del 20 de maig tindrem un temps tempestuós i fresc!!! No sé, ho dic, perquè m´avorreixo com mai meteorològicament aquesta primavera, i vosaltres?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Es de suicidi aquesta primavera, sort de les rendes que vam acumular al gener, perque aquets darrers messos han estat horribles. Recordo que cada any pel voltant de les flors acostumava a ploure, pero aquest any, com molt be dius, no es veu res de res..... qui sap, pot ser tindrem un canvi de papers pel juny
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Més d'un any l'ha clavat just abans del juliol i l'agost.. crec que tot es compensarà.. si ara fot calda, després toca plujeta...
No vull perdre esperances, així que em monto el meu paripé mental
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4044

|
si s'ha de seguir amb la tendència dels anys passats la setmana que ve toca arribar la calor d'estiu i pitjar de valent durant el mes de Juny
De moment no em queixo del maig que estam tenint a les illes, però és el darrer mes de mitjana alegria que em queda fins a Setembre-Octubre
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
-Llevant-
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3026

Tempesta extrema a l'interior de l'illa (6-set-05)
|
venga, vos pos uns mapes per "aixecar" aquest anim xd

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30864
|
Para meses de verano, más vale la continuidad del calor, que el envio de superbolsas de calor esporádicas
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
ENNRIX
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1402
|
Seguramente mayo se vuelva a quedar por encima de la media aquí también. Por lo demás, la semana que viene espero máximas que por fin alcanzarán los 30ºC en Córdoba - capital.
|
|
|
|
|
En línia
|
El tiempo en Córdoba - Vistalegre. Clima mediterráneo-oceánico semicontinentalizado. Período 1994-2005: 18,8ºC y 828,0 mm.Máxima: 45.1º 23.07.1995 Mínima: -6.2º 28.01.2005 
|
|
|
|
|
ENNRIX
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1402
|
pues ese del 17 de julio fue un engaño pr lo menos en mi zona, esperaba más calor y no paso na del otro mundo, se quedó el calor en la altura pero no llego a bajar abajo
pues por aqui en esos dias no se bajo de 40ºC 40,9ºC dia 14 41,5ºC dia 15 40,2ºC dia 16 39,7ºC dia 17 fueron los dias con mas temperatura del 2005 por aqui.... Curioso, por aqui tampoco fue nada del otro mundo. Y mucha menos temperatura que tú.
Día 14: 38,1º Día 15: 39,4º Día 16: 37,9º Día 17: 32,6º
Aunque días más tarde (concretamente el día 20) se alcanzó una temperatura de 41,9º.
|
|
|
|
|
En línia
|
El tiempo en Córdoba - Vistalegre. Clima mediterráneo-oceánico semicontinentalizado. Período 1994-2005: 18,8ºC y 828,0 mm.Máxima: 45.1º 23.07.1995 Mínima: -6.2º 28.01.2005 
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|
|
|
|
|