Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: fongs a les plantes (Llegit 450 vegades)
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
una de les hortensies de la terraça ha agafat fongs, i li ha passat a un dels rosers de pitiminí que tinc ara que estaben a punt d'obris-se els capolls Hem tallat tot alló que estaba marcit, i les hem fumigat, a veure com evoluciona, algú sap si és molt contagiós?
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22015

Nova Zodiac
|
Si es contagios o no, no ho se, aixo en Sergi, tambe hem podra confirmar que per les hortensies va molt be el ferro com a adob, en venen en liquid i en pols
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Vaxholm - Suècia
|
Si es contagios o no, no ho se, aixo en Sergi, tambe hem podra confirmar que per les hortensies va molt be el ferro com a adob, en venen en liquid i en pols
ai, la vem abonar fa una setmana, però d'un dia per l'altre es com si s'hagués assecat sen-se perdre gairebé la tonalitat verda de les fulles.
|
|
|
|
|
En línia
|
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Vaxholm - Suècia
|
ai, la vem abonar fa una setmana, però d'un dia per l'altre es com si s'hagués assecat sen-se perdre gairebé la tonalitat verda de les fulles. Pero amb ferro?? era adob especial per hortensies, suposo que si.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22015

Nova Zodiac
|
Doncs mes val que deixem el tema a en Sergi, a veure si en sap res mes, per cert, suposo que unes fotos del estat de les plantes i dels fongs ajudarien
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Vaxholm - Suècia
|
Doncs mes val que deixem el tema a en Sergi, a veure si en sap res mes, per cert, suposo que unes fotos del estat de les plantes i dels fongs ajudarien  les hem tallat com ens va dir la florista, només queden 3 pals (literalment) en peu de l'hortensia, i un dels tres rosers, que era l'unic que no presentava simptomes d'estar malalt, tot i així el varem ruixar am un fungicida.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19031

Un xic de Tramuntana
|
de Hortensis ni idea , però el dels roses acostumen a ser fotuts  normalment solen ser Oídis o cendres .... difícil tractament ... aplicar algun fungicida i esperar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7399

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
jo tinc un antiodi i hem va força bé es diu fungicida antioidio, marca sipcam jardin, el vaig comprar a la cooperativa agraria de sant boi, quan vaig estar aquesta setmana santa al poble, andalusia, el meu oncle utilitzava el mateix producte, hem va dir que li anava força bé i que feia molt de tempes que ho tenia. Jo tinc un rosal i no li va pas malament, es millor com preventiu, les fulles malaltes les ha de treure i que no tingui cap mala herva al test o al costat de la planta on el tinguis
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|