Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal !! (Llegit 3562 vegades)
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
!Quina envetja mes sana! Precios report.
( Sinner, no sé si físicamen es posible trempar a eixes temperatures, jo no ho he provat mai)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34843

|
hosti quina diferencia de neu entre el Bastiments; i tb el Canigó, amb el Puigmal,..hi queda molta més, neu. La setmana que ve m'hi aproparé,..que la meva xicota ha d epracticar amb els crampons,... Jo ahir vaig fer la meva primera sortida pastoril, no de muntanya,..bé ,..més o menys.
La ruta va ser Manresa-St Jeroni,..unes 6 horetes en total, i més de 20km de patejada xDD
Ostia noi ... no està gens malament la sortida pastoril 
Colta, si la teva xicota vol practicar amb els crampons, ja podeu començar ben dora 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34843

|
jejejej ... el Sinner la toca bé, no ??

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Herman
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2385

|
hosti quina diferencia de neu entre el Bastiments; i tb el Canigó, amb el Puigmal,..hi queda molta més, neu. La setmana que ve m'hi aproparé,..que la meva xicota ha d epracticar amb els crampons,... Jo ahir vaig fer la meva primera sortida pastoril, no de muntanya,..bé ,..més o menys.
La ruta va ser Manresa-St Jeroni,..unes 6 horetes en total, i més de 20km de patejada xDD
Ostia noi ... no està gens malament la sortida pastoril  Colta, si la teva xicota vol practicar amb els crampons, ja podeu començar ben dora  Si pq després deu ser xip xop de collons
|
|
|
|
|
En línia
|
Manresa Cat Central
|
|
|
|