Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 05:17:56
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  On es fa grau superior de forestal?
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: On es fa grau superior de forestal?  (Llegit 1767 vegades)
Neucat
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 7628

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM

On es fa grau superior de forestal?
« en: 10 Maig de 2006, 23:04:08 »

Estic acabant batxillerat i volia saber en quins llocs es fa per fer de agent forestal
gracies
En línia

A 30m de altura y mirando hacía Collserola.
Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde.
Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde.

http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1173

Capvespre ruent

Re: On es fa grau superior de forestal?
« Resposta #1 en: 11 Maig de 2006, 16:17:06 »

Jo ho vaig estar mirant fa uns anys i es feia a Lleida crec, mira-t'ho a www.udl.es
Sort!!
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
kalamot
Cumulus Mediocris

Missatges: 654

« Resposta #2 en: 11 Maig de 2006, 22:15:42 »

Hola vesino

pots provar aqui, si es que vols dir agents rurals.

http://mediambient.gencat.net/cat/el_medi/incendis/agents_rurals/inici.jsp

Com està el Baix? tot tranquil? jo ara estic a Elx, Comunidad Valenciana, aquesta tarda han caigut cuatre o cinc gotes, molt de nubols pero res mes
En línia

Gavà.  Plà Del Llobregat    
Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà)
Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles.
CalPirro
Fractocumulus
**

Missatges: 93

« Resposta #3 en: 24 Maig de 2006, 01:30:18 »

Perdoneu la meva ignorància, però un agent forestal què fa? Vigila els boscos? Com? I què més?

Gràcies.
En línia

Castellnou d'Ossó (Urgell - Lleida)
Dades actualitzades a http://avired.com/calpirro/
altasegarra
Visitant

Email
« Resposta #4 en: 27 Maig de 2006, 10:28:12 »

Perdoneu la meva ignorància, però un agent forestal què fa? Vigila els boscos? Com? I què més?

Gràcies.

viuen molt bé Grin Grin

bàsicament fan vigilància a la natura (fauna, boscos, trànsit per camins forestals..) Ara hi haurà opos per si t'hi vols presentar, i no et demanen titulació específica per entrar-hi, si no vaig errat. O sigui, que si t'hi vols presentar..tu mateix
En línia
lillet
Cumulus Mediocris

Missatges: 760

RIBERA DE CARDOS 897 MSNM

« Resposta #5 en: 27 Maig de 2006, 10:45:21 »

Jo m'estic preparant per opositar per agent rural que segurament sortiran passat l'estiu, cap alla al setembre octubre. No et demanen massa cosa, que tinguis 18 anys,carnet de conduir,FPI i siguis espanyol. El temari consta de temas generals com la constitucio, l'estatut i de mes especifics com la fauna y flora de catalunya ,geografia de catalunya,METEOROLOGIA DE CATALUNYA Grin Grin, lleis caça i de pesca etc..Has de passar un psicotencic i les proves fisiques que son la course navette, adaptacio al medi acuatic,abdominals i força motriu.
En línia
altasegarra
Visitant

Email
« Resposta #6 en: 27 Maig de 2006, 10:50:45 »

Jo conec gent que es preparen, hi haurà força candidats, però si pots entrar, és una molt bona feina, funcionari i si t'agrada la natura, millor que millor, passen moltes hores voltant, encara que, com que d'alguna manera són agents de l'autoritat, també tenen els seus merders..
En línia
lillet
Cumulus Mediocris

Missatges: 760

RIBERA DE CARDOS 897 MSNM

« Resposta #7 en: 27 Maig de 2006, 11:01:17 »

Jo conec gent que es preparen, hi haurà força candidats, però si pots entrar, és una molt bona feina, funcionari i si t'agrada la natura, millor que millor, passen moltes hores voltant, encara que, com que d'alguna manera són agents de l'autoritat, també tenen els seus merders..

Tens rao, m'han dit que es presenta molta gent per solsament unes 90 plaçes , pero tambe m'han dit que es molt important arribar preparat , ja que molta gent no n'hi va massa. La veritat es que m'agradaria molt poder entrar ja que la natura  i el camp m'agrada moltissim i faria un gir a la meva vida i poder sortir de la merda de la ciutat i tot el que l'envolta. No l'aguanto mes
En línia
albert973
Cumulus Humilis

Missatges: 275

« Resposta #8 en: 7 Juny de 2006, 02:12:49 »

Com diu lillet, l'important es anar preparat.

Les físiques son bastan asequibles (ho eren quan mi vaig apuntar) i l'adaptació al medi aquàtic eren 50m nadant en cert temps i també era factible.

El temari, es simple i purament estudiar, aixó si, molts temes. Molta gent per poques places mes de 2000 persones per nomes 44 places (en tot catalunya), l'any que jo ho volia provar. Si et vols presentar ves a una academia, tindrás tot el temari actualitzat i les proves físiques.

Ah! i si, son Agents de l'autoritat, en casos concrets van armats, en altres no, o només amb el suport dels Mossos d'esquadra, Policia Local, o altres.

Sort si et decideixes presentar.

Mira aquí:
http://www.generalestudis.com/Oposicions/rurals.htm
http://mediambient.gencat.net/cat/el_medi/incendis/agents_rurals/inici.jsp    aqui tens informació de tot el que fan.
En línia

Lleida
aran
Cirrus

Missatges: 3

« Resposta #9 en: 17 Setembre de 2008, 21:02:38 »

SmileyHola, soy nuevo en este foro, i me gustaria presentarme.
Me llamo alex i tengo 16años y soy de catalunya, y e ingresado en este foro para que me podais aclarar varias cosas.

1.Para empezar estoy haciendo 4 de eso i mi intencion es que al acabar hacer un grado medio de TRABAJOS FORESTALES I DE CONSEVACION DEL MEDIO AMBIENTE.(VERDA QUE ES LO MISMO QUE AGENTE FORESTAL, O POR HAY VA?)
2.La question es despues de hacer el grado medio, seria conveniente para mi hacer el superior verdad.(pues apartir de hay me perdi porque escuche en este foro algo de oposiciones, i yo pense que con tener grado medio i despues hacer el superior ya era suficiente, me gustaria que me aclararais esto porfavor, i si puede ser alguno de los requisitos i todo.
Gracias.
Espero que me podais responder pronto, i si no os importa os ire preguntando cosas porque me estoy liando mucho. Wink
En línia
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió