Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: On es fa grau superior de forestal? (Llegit 1777 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 93
|
Perdoneu la meva ignorància, però un agent forestal què fa? Vigila els boscos? Com? I què més?
Gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 760
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
Jo m'estic preparant per opositar per agent rural que segurament sortiran passat l'estiu, cap alla al setembre octubre. No et demanen massa cosa, que tinguis 18 anys,carnet de conduir,FPI i siguis espanyol. El temari consta de temas generals com la constitucio, l'estatut i de mes especifics com la fauna y flora de catalunya ,geografia de catalunya,METEOROLOGIA DE CATALUNYA , lleis caça i de pesca etc..Has de passar un psicotencic i les proves fisiques que son la course navette, adaptacio al medi acuatic,abdominals i força motriu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Visitant
|
Jo conec gent que es preparen, hi haurà força candidats, però si pots entrar, és una molt bona feina, funcionari i si t'agrada la natura, millor que millor, passen moltes hores voltant, encara que, com que d'alguna manera són agents de l'autoritat, també tenen els seus merders..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 760
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
Jo conec gent que es preparen, hi haurà força candidats, però si pots entrar, és una molt bona feina, funcionari i si t'agrada la natura, millor que millor, passen moltes hores voltant, encara que, com que d'alguna manera són agents de l'autoritat, també tenen els seus merders..
Tens rao, m'han dit que es presenta molta gent per solsament unes 90 plaçes , pero tambe m'han dit que es molt important arribar preparat , ja que molta gent no n'hi va massa. La veritat es que m'agradaria molt poder entrar ja que la natura i el camp m'agrada moltissim i faria un gir a la meva vida i poder sortir de la merda de la ciutat i tot el que l'envolta. No l'aguanto mes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert973
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 275
|
Com diu lillet, l'important es anar preparat.
Les físiques son bastan asequibles (ho eren quan mi vaig apuntar) i l'adaptació al medi aquàtic eren 50m nadant en cert temps i també era factible.
El temari, es simple i purament estudiar, aixó si, molts temes. Molta gent per poques places mes de 2000 persones per nomes 44 places (en tot catalunya), l'any que jo ho volia provar. Si et vols presentar ves a una academia, tindrás tot el temari actualitzat i les proves físiques.
Ah! i si, son Agents de l'autoritat, en casos concrets van armats, en altres no, o només amb el suport dels Mossos d'esquadra, Policia Local, o altres.
Sort si et decideixes presentar.
Mira aquí: http://www.generalestudis.com/Oposicions/rurals.htm http://mediambient.gencat.net/cat/el_medi/incendis/agents_rurals/inici.jsp aqui tens informació de tot el que fan.
|
|
|
|
|
En línia
|
Lleida
|
|
|
aran
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Hola, soy nuevo en este foro, i me gustaria presentarme. Me llamo alex i tengo 16años y soy de catalunya, y e ingresado en este foro para que me podais aclarar varias cosas.
1.Para empezar estoy haciendo 4 de eso i mi intencion es que al acabar hacer un grado medio de TRABAJOS FORESTALES I DE CONSEVACION DEL MEDIO AMBIENTE.(VERDA QUE ES LO MISMO QUE AGENTE FORESTAL, O POR HAY VA?) 2.La question es despues de hacer el grado medio, seria conveniente para mi hacer el superior verdad.(pues apartir de hay me perdi porque escuche en este foro algo de oposiciones, i yo pense que con tener grado medio i despues hacer el superior ya era suficiente, me gustaria que me aclararais esto porfavor, i si puede ser alguno de los requisitos i todo. Gracias. Espero que me podais responder pronto, i si no os importa os ire preguntando cosas porque me estoy liando mucho.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|