Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Crónica de la "trobadeta" i la Xarrada del Picò. (Llegit 594 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
No voldria caure en la subjetivitat, lo que relate ho faig amb el cor (dirigit per la raò).
1ª Part.Trobada
IMPRESIONANT.
Vam tindre l'oportunitat de compartir una estona, poc extensiva pero mol intensiva, amics que units per l'amor a la meteo i sense adonarnos, fem primar la "sintonia" el bon rollo i lamistad.
La Gea, riallera com sempre, mès guapa ( per no dir un improperi),simpática i mol bona gen.
El Tin. No et coneixie , pero h'em vas caure de puta mare.
El Sinner. Un "puto crack".Genial.
El Santfeliuenc. La bondad personificada. Santfeliuenc, t'estime.
Krisman..Afable, agradable, un encan de tio.
Riddle. Hem va impresionar especialmen, collonut.
Checo. , amb gen com tú (con gente como tú) pots aconseguir fins que hem caigue bé el Madrid (Con gente como tú puedes conseguir hasta que me caiga bien el Madrid). Es và emportar l'ovació de la nit, m'algrat que un "espontani" (¿serie el Sinner?) volie llevarli el protagonisme.
Meteosee. Es com el julivert, està en totes les salses però, això si, donan bon sabor.
Dels de casa, Pacomet, Ullal, Meteomaestrat, Meteocati, un castellonero...no vullc ficar res perque semblarie "partidisme". Son tots uns "Craks".
Lógicamen la descripciò nomes la puc fer a titol personal. Es la meua percepcio dels amics que van vindre.
MOLTISIMES GRACIES A TOTS.
2ª Part. Xarrada.
El Picò no es el que mès sap de Meteo, pero es , sense cap mena de dubte, el que millor comunique.
La seua xarrada es va centrar , fonamentalmen en com afecten els fenomens meteorologics a la salut de les persones.
ions negatius cap aqui, ions positius cap allà, sutils acudits que alçaven el somriure del pùblic, perfecta escenificació.Un 9'5.
Fotos, fotos , mes fotos.....tots volien retratarse amb el Picò.
Com a persona, impresionant.
I aixo es tot, reiteran que es una crònica personal.
Gracies a tots els que vareu vindre.
P.D. La premsa local d'avui resalte els 30 ( no sè d'aon hauran tret el nombre) aficionats a la Meteo que van acudir desde Toledo, Buñol, Barcelona, Ontinyent a la xarrada. En la introducciò a la xarrada es va fer constar el "ALTA VEU" l'importan representaciò del Foro de CATMETEO.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30864
|
Vaig ser jo l'espontani Per variar, jijiijji 
Molt guapa la kdd, ja tenia ganes de coneixer als catalans del sud!!! Uns cracks tots, de veritat
I el pico.....un altra món
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Cati.El Tossal nevat.
|
Com el millor sempre es deixe per al final vulc fer referencia especial al Timonet, El Crack de la Vall D'albaida.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ullal
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2532

Serra Irta- Sta.Magdalena de Polpis- Baix Maestrat
|
Els qui vam quedar impresionats, va ser del nostre amic nasiet. .. Ho dic per la gent que encara no el coneixia. .. Hi ha que vore com canvie de coneixer a una persona pel foro que en persona. L'humanitat, el companyerisme i sobre tot el bon rotllo, mai ha faltat fins ara en ningú dels qui he conegut.
Nasiet, un tío molt gran, .. hi ha que dir-ho. .. Jo sé que a ell no li agrade el protagoniste ni sortir en les fotos. .. Si pot, ho evite, .. i així són els millors, .. com el mestre Alfred, una persona plana, tímida i sense fer vore lo que és. .. Així són els triunfadors. Senzills fora i valents en el camp.
També tinc que agrair la gran amabilitat del Sr. Alcalde del poble de Ribesalbes que va estar en nosaltres fins a l'últim moment. .. Persona fet per a la gent, agraida i tots els qualificatius que es mereixen. .. Per cert, el cava català que vam brindar amb ell, ... fabulós.
I be, .. ja anirem diem poc a poc més coses.
Salutacions a tots.
|
|
|
|
|
En línia
|
Benicarló- Baix Maestrat (Castelló-Nord) ... (11 msnm)
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7021

|
NASIET,,, ante todo MIL GRACIAS,,,, en serio parecia como si nos conocieramos de siempre,,, hasta el Alfred pregunto afirmando que ¿Os conoceis no? Y yo le conteste no.... y se quedo , con una cara de sorprendido.....Bueno que decirte la Kdd genial... els castellonecs IMPRESIONANTS,,, la xarrada formidable... y el viaje que contarte..... imaginate hablando 6 horas con el maestro PICO.......
De nuevo gracias por tu amabilidad , cariño, simpatia,
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3882

La natura sempre té l'última paraula...
|
Molt bona Ignacio, enhorabona com sempre. Ets la guinda
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Cati.El Tossal nevat.
|
Tin, de momen
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Jejej, qué bona explicació de la vesprada d'ahir... la veritat es que Krisman i jo se ho vam passar bé, encara que sense acabar de conèixer del tot a la gent que hi ha per ixes terres, que esperem, pugam conèixer el més aviat possible durant altra kedada, ja estiuenca...
També em va agradar conèixer a gent nova, com Riddle, Santfeliuenc, Sinner, Tin, Checo, El picó... i crec que m'hen deixe algú... 
No sé que dir... bé, si..... Sou de Puta mare no? 
Agrair a Nasiet el berenaret en "ca carmen" que vam vorer com invitàveu i no vau dir res... qué tío mes majo... jejej.

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|