Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 22:40:04
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Picos de Europa per Fuente De
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Picos de Europa per Fuente De  (Llegit 990 vegades)
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 7013

Re: Picos de Europa per Fuente De
« Resposta #20 en: 11 Juliol de 2006, 14:58:52 »

3 vegades he estat a fuente de.. i mai he tingut collons de pujar al telefèric Tongue

Tanta alçada em caga patavall Grin

Jo vaig pujar amb dos amics per fer una excursió l´estiu de fa 3 anys. La pujada va anar de fàbula, sense cap por, no em va impressionar. Però al cap d´unes hores, ja per tornar a baixar, hi havia cua per baixar, i amb tota la vista cap avall de les roques i el barranc, em va entrar una por impressionant, vaig passar una situació de pànic que mai he viscut a la meva vida, bestial. Al cap d´uns minuts, ja dins, a mig camí, em vaig començar a relaxar. Ho recordo com un del pitjors moments a ma vida.

Aixó sí, maquíssim!
En línia

Almansa
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 4247

Almansa (E. Albacete) a 700 m de altitud y 385 mm

« Resposta #21 en: 11 Juliol de 2006, 22:54:15 »

Yo también he subido y más que la altura es lo rápido que se sube (creo que 900 m de altitud en 3 minutos  Shocked )

Los cambios de presión los noto mucho y se me tapanaron los oidos que no veas e incluso me mareé  ...

Una fotos de la ascensión :

Desde abajo comenzamos la ascensión

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

Quien olvida los errores del pasado está condenado a repetirlos

Mi Video Resumen 2004 AQUI

Mi Video Resumen 2005 AQUI

Mi Video Resumen 2006 AQUI
Almansa
Cumulonimbus Incus

« Resposta #22 en: 11 Juliol de 2006, 22:57:03 »

Atravesamos las nubes y estamos por encima de las típicas nubes de estancamiento del cantábrico . Hemos subido de los 900 m a los 1800 m en apenas 3 minutos  Lips Sealed Lips Sealed . Vaya si se nota en el cuerpo , aunque al paso del tiempo enseguida te acostumbras.

En línia

Almansa
Cumulonimbus Incus

« Resposta #23 en: 11 Juliol de 2006, 23:00:31 »

Mirador desde arriba  . Una fotilla mía y de mi gemelo en las montañas de la cumbre .  Wink

Como curiosidad un guía nos contaba que una vez un viejo enfermo del corazón le palmó al llegar arriba de los grandes cambios de presión que hay en apenas 3 minutos y de la impresión , así si alguien está tocao mejor que no suba  Wink

Grabé parte de la ascensión con la videocamara enfocando por una pequeña ventanilla que había , a ver si algún día encuentro la cinta y cuelgo el vídeo . Lo que más me acojonó el ultimo tramo llegando arriba pegado a la pared de la montaña y subiendo casi vertical  Wink

Saludos

En línia

Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Femení
Missatges: 2257

« Resposta #24 en: 12 Juliol de 2006, 22:28:20 »

3 vegades he estat a fuente de.. i mai he tingut collons de pujar al telefèric Tongue

Tanta alçada em caga patavall Grin

Doncs algún dia ho hauràs d'intentar, que val molt la pena.  Wink
En línia
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #25 en: 12 Juliol de 2006, 22:32:27 »

Mirador desde arriba  . Una fotilla mía y de mi gemelo en las montañas de la cumbre .  Wink

Como curiosidad un guía nos contaba que una vez un viejo enfermo del corazón le palmó al llegar arriba de los grandes cambios de presión que hay en apenas 3 minutos y de la impresión , así si alguien está tocao mejor que no suba  Wink

Grabé parte de la ascensión con la videocamara enfocando por una pequeña ventanilla que había , a ver si algún día encuentro la cinta y cuelgo el vídeo . Lo que más me acojonó el ultimo tramo llegando arriba pegado a la pared de la montaña y subiendo casi vertical  Wink

Saludos

Muy chulas las fotos Almansa, no sabia que alguien se hubiese muerto y todo por la impresión, me has dejado sorprendida, a mi este teleférico no me hizo nada de impresión, será porque he subido a muchos y de todo tipo, pero el momento que se acerca a la pared es lo más impresionante. De todas maneras el que si me ha impresionado, es de la Aiguille de Midi que sube hasta los 3.842m. el último tramo es bestial, parece que no llegues nunca, paredes verticales con nieves perpetúas. Supongo que por lo rápido del ascenso y la altura arriba andaba un poco mareada.

En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30650

« Resposta #26 en: 13 Juliol de 2006, 00:42:14 »

Muy chulas las fotos Almansa, no sabia que alguien se hubiese muerto y todo por la impresión, me has dejado sorprendida, a mi este teleférico no me hizo nada de impresión, será porque he subido a muchos y de todo tipo, pero el momento que se acerca a la pared es lo más impresionante. De todas maneras el que si me ha impresionado, es de la Aiguille de Midi que sube hasta los 3.842m. el último tramo es bestial, parece que no llegues nunca, paredes verticales con nieves perpetúas. Supongo que por lo rápido del ascenso y la altura arriba andaba un poco mareada.

Quant triga él la Aiguille du Midi?
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #27 en: 13 Juliol de 2006, 08:49:53 »

Quant triga él la Aiguille du Midi?

Ostres doncs no m'en recordo exactament, ja fa bastants anys que hi vaig pujar, fa una parada durant el recorregut, o sigui que son dos trams de telefèric, la parada és sobre els dos mil i pico metres i l'ultim tram es fins dalt de tot, sense cap pilona o com a molt una, es a dir, sempre estàs suspés sobre el abisme.

De tota manera, no ho recordo que fos massa llarg, la pujada es bestial i el camvi de pressió es nota molt,  i de tots els que he fet al llarg de la meva vida és el que més m'ha impresionat.

Recordo que abaix era estiu en un dia amb molta calor, sol, bon temps, i a dalt estavem a -8ºC, sort que anava preparada amb un anorak que em va fer falta. Els japonesos en camvi anaven en pantalons curts .... Roll Eyes
En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30650

« Resposta #28 en: 13 Juliol de 2006, 13:49:17 »

Osti...deu ser espectacular
En línia