Autor
|
Tema: Método para modificar la resolución del pluviómetro Oregon scientific (Llegit 4555 vegades)
|
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 114

|
[ Una pregunta, he trobat dos embut per a tunejar el pluvio, un de 18 cm i un altre de 29, quin em recomaneu?
El de 18. El de 29 no el veig indicat, com a maxim 25 cm. Pozi.  Doncs jo, per portar la contraria, vaig posar el de 29, i de moment cap problema, em dona una resolució de 0,12 l.
Això si, li vaig posar un parell de vents amb filferro, que si no, quan bufi for el vent, m'ho pendria tot.
Salut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
[ Una pregunta, he trobat dos embut per a tunejar el pluvio, un de 18 cm i un altre de 29, quin em recomaneu?
El de 18. El de 29 no el veig indicat, com a maxim 25 cm. Pozi.  Doncs jo, per portar la contraria, vaig posar el de 29, i de moment cap problema, em dona una resolució de 0,12 l. Això si, li vaig posar un parell de vents amb filferro, que si no, quan bufi for el vent, m'ho pendria tot. Salut. Ja ens diras com va...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6506

Ibiza ciudad
|
Hola!! Revifu aquest tòpic perquè tinc un dubte, jo ara vull tunejar el meu pluvio oregon, i he comprat un embut de 22cm pel que em dona una resolució de 0,2mm doncs ara a calibration haig de posar al "gain" a 0,2 oi? fins aquí tot correcte, em donarà les dades correctes de pluja, però i la intensitat de precipitació? No veig com posar el guany a 0,2 també, suposo que ara les intensitats em sortiran erronies multiplicades per x5  Algú sap com arreclar-ho?? La intensidad de precipitacion no debes mirarla en la consola, ni tan siquiera los datos de lluvia, ya que todo se saldra multiplicado, todo lo debes mirar en el vws y te saldra correctamente.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tuscac
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1172

Capvespre ruent
|
Hola!! Revifu aquest tòpic perquè tinc un dubte, jo ara vull tunejar el meu pluvio oregon, i he comprat un embut de 22cm pel que em dona una resolució de 0,2mm doncs ara a calibration haig de posar al "gain" a 0,2 oi? fins aquí tot correcte, em donarà les dades correctes de pluja, però i la intensitat de precipitació? No veig com posar el guany a 0,2 també, suposo que ara les intensitats em sortiran erronies multiplicades per x5  Algú sap com arreclar-ho?? La intensidad de precipitacion no debes mirarla en la consola, ni tan siquiera los datos de lluvia, ya que todo se saldra multiplicado, todo lo debes mirar en el vws y te saldra correctamente. Sii sii merci! Ja hi contava en no mirar-ho a la consola, em refereixo al vws. Si modifico el "gain" de la pluja en el vws també se'm modificarà la intensitat sense que la toqui?
|
|
|
|
|
En línia
|
 Des de Girona ( 90 msnm ) http://usuarios.lycos.es/tuscac/
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6506

Ibiza ciudad
|
Hola!! Revifu aquest tòpic perquè tinc un dubte, jo ara vull tunejar el meu pluvio oregon, i he comprat un embut de 22cm pel que em dona una resolució de 0,2mm doncs ara a calibration haig de posar al "gain" a 0,2 oi? fins aquí tot correcte, em donarà les dades correctes de pluja, però i la intensitat de precipitació? No veig com posar el guany a 0,2 també, suposo que ara les intensitats em sortiran erronies multiplicades per x5  Algú sap com arreclar-ho?? La intensidad de precipitacion no debes mirarla en la consola, ni tan siquiera los datos de lluvia, ya que todo se saldra multiplicado, todo lo debes mirar en el vws y te saldra correctamente. Sii sii merci! Ja hi contava en no mirar-ho a la consola, em refereixo al vws. Si modifico el "gain" de la pluja en el vws també se'm modificarà la intensitat sense que la toqui? Por supuesto, tu ya no debes tocar nada mas
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|