Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Dimecres 17 a les 19:30... exposició+xerrada a Sabadell (Llegit 421 vegades)
|
pileus
Cumulus

Connectat
Missatges: 214

|
Dimecres 17 de maig a les 19:30??? Em sona aquesta data....
Doncs bé: si algú no té ganes de veure el futbol, el company Hug Texidor, organitzador de l'exposició a Sabadell sobre meteorologia i canvi climàtic, m'ha comentat que si hi anàvem ens faria una mica d'explicació de l'exposició (es veu que hi ha força material antic de la seva pròpia col·lecció). A més a més després hi ha un parell de xerrades sobre temes relacionats amb els efectes del canvi climàtic.
Jo hi aniré... si algú s'hi apunta, ja sabeu!
http://www.infomet.fcr.es/noticies/exposicio_ht.pdf
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Bona data. Estarà de gom a gom !!!!!
Em sap greu per l´Hug, que jo també el conec ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
m'interessa moltíssim, faré el que pugui per anar-hi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
wind
Alpina al 100%
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 303

Bonjour, bonjour...
|
L'Esteban i jo hi anirem.
Aquesta xerrada del 17 és la continuació d'una sèrie de xerrades sobre canvi climàtic. El passat dia 10 va ser la primera jornada (crec que l'Estaban havia posat algo per aquí,.. no sé). Una d'elles la va fer el J.M.Vide, va tractar el canvi climàtic sobre 10 punts de vista (el climatòleg, el físic de l'aire, l'historiador, el químic de l'atmosfera,...)
Va estar molt bé, i l'exposició està molt ben muntada, es pot anar a veure el dia que es vulgui fins a principis de juny, no sé exactament quin dia..
|
|
|
|
|
En línia
|
Sabadell
|
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Es el dia i la hora de la final de la Champions League
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Connectat
Missatges: 214

|
Doncs a veure si quedem o algo per anar-hi... Parlaré amb l'Hug, perquè em va dir que abans de la xerrada ens podria fer una "visita guiada" per l'exposició. Les xerrades són a les 8, us aniria bé trobar-nos allà a les 7???
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|