Autor
|
Tema: L'estany Gerber(Pallars Sobirà) (Llegit 1841 vegades)
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
I tannn que es fon a tota pastilla....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Fantàstic repor !!!  Quins paisatges, Déu meu !!  No conexies aquesta zona? La veritat és que no.  I no m'importaria coneixer-la. Els paisatges són impressionats !!! Espero poder-hi anar algun dia. 
Vinga Tramu,animat a pujar al pirineu i deixat estar de la serralada maritima.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Silver, com ho veus pels volts de Sant Joan, sol haver-hi molta gent?
Jo sempre m'he mogut per la vall de boí i aquest any volia fer quelcom diferent dins les meves posibilitats.
Un dia tornar Aiguestortes, un dia per Boí, l'altre anar per Espot a Sant Maurici, i un altre si no es molt complicat miraria de fer el Gerber, veig que es molt maco. (Si les forçes aguanten, fa molt de temps que no faig muntanya).
Espero que estigui indicat on s'agafa el camí.
El reportatge molt xulo!
Tranquil está totalment indicat,amb pintura, i amb fites per tot arreu,només cal que llegeixis el punt de sortida que t'indico en el reportatge i llestos,es una excursió molt fàcil yo diria dominguera pero totalment pirinenca.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
maria esther
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 73
|
que envidia me estais dando con esas montañas y lagos maravillosas fotos!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1328

|
Avui, venint d'una altra banda, he passat per l'estanyola de Gerber. Ja no queda gens de glaç enlloc, fora d'alguna clapota minça de neu força bruta. Deixo aquí un enllaç a una panoràmica de l'indret - no la puc posar directament aquí perquè sinó no gira:
http://www.casacota.cat/forum?num=1149520412
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1328

|
No només que no l'omplen, l'estan buidant, en treuen més que no pas n'entra. Si no plou, i en té tot l'aire, aquest estiu no podran ni baixar amb els hidroavions a agafar aigua per a apagar focs: just en el lloc on quedaria prou aigua hi ha una línia d'alta tensió estratègicament posada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|