Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 22:45:43
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  L'estany Gerber(Pallars Sobirà)
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: L'estany Gerber(Pallars Sobirà)  (Llegit 1857 vegades)
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1026

Re: L'estany Gerber(Pallars Sobirà)
« Resposta #50 en: 5 Juny de 2006, 22:09:01 »

No només que no l'omplen, l'estan buidant, en treuen més que no pas n'entra. Si no plou, i en té tot l'aire, aquest estiu no podran ni baixar amb els hidroavions a agafar aigua per a apagar focs: just en el lloc on quedaria prou aigua hi ha una línia d'alta tensió estratègicament posada.

Si sabia aquesta problematica.he parlat amb gent de refugis  i tots comenten que enguany ha nevat un 50% menys que l'any passat i per més inri no ha plogut res en tota la primavera...
En línia
albert973
Cumulus Humilis

Missatges: 275

« Resposta #51 en: 5 Juny de 2006, 22:28:21 »

El Pantá d'Escales, igual que el de Talarn, fa poc vaig pujar a Barruera i be, faltava l'aigua de sempre, pero ahir que vaig tornar-hi, en faltava un munt.

Em sembla que aquest any, a aquest ritme, será pitjor que l'anterior.
En línia

Lleida
casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1328

« Resposta #52 en: 5 Juny de 2006, 22:41:01 »

Aquí hi han unes gràfiques sobre el tema:

http://www.casacota.cat/forum?num=1146665429
En línia

rubinenc
Cumulus Humilis

Missatges: 330

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga

« Resposta #53 en: 6 Juny de 2006, 20:13:53 »

Hola

Vaig estar l'estany Gerber, deu fins uns 18 anys, recordo que portava la meva filla a la cadira-motxilla, ara farà 19 anys!, com passa el temps. En fí va ser una excursió d'un  dia molt agradable de fer, l'estanys eren i sòn preciosos. No tinc fotos, ja que amb el càrrets no sens feien tantes com ara les digitals.

Trobo que les fotos tant sortit  magnìfiques, millor que el natural!.

Amb una foto és veu el camì d'anar-hi i veig que està molt marcat, abans tenies que fixat-te force amb el camì per no perdre't. Per ser, era el mes de juliol i no varem provar ningù.
En línia
MONTSEC
Cumulus Mediocris

Missatges: 683

« Resposta #54 en: 6 Juny de 2006, 23:19:17 »

Avui, venint d'una altra banda, he passat per l'estanyola de Gerber. Ja no queda gens de glaç enlloc, fora d'alguna clapota minça de neu força bruta.
Deixo aquí un enllaç a una panoràmica de l'indret - no la puc posar directament aquí perquè sinó no gira:

http://www.casacota.cat/forum?num=1149520412

Espectacular Pere,malament ho tenim si encara esperem el desglaç com algú es pensa,l'altre dia vaig pasar per l'embassament de Talarn i continua tan buit com fa dos mesos enrera i aixó que no se qui deia que estaba buit perque s'esperaba el desglaç... Huh Huh Huh

Be  tothom sap que la  Fecsa Endesa baixa el nivell del panta per poder absorbir el  desgel sense que tinguin que obrir les comportes ja que això no comporta cap benefici
econòmic per l’empresa.
 L ’informació    que jo tenia era que el que la amb la neu acumulada i les possibles pluges del mes de maig  (recordo que vaig  estar a l’estany   Closell el 22 d’abril i
 el 27d’abril vaig fer el reportatge) el pantà es podria omplir, informació facilitada per
 treballadors de la central de Talarn
 El que ningú esperava es que durant tot el mes de maig amb tota la coca que alimenta
 El pantà de Talarn no plogués ni neves  ni poc ni molt i que sumades a unes altes temperatures ,  varen fer que la ultima part del desgel fos insignificant
  Si afegim que  de uns anys cap aquí les companyies elèctriques es passen pel forro
  Si queda aigua o no al pantans o als llacs de la conca del flamisell o del cardos
el que interessa es fer KW   que ara  es  paguen molt be, i si jo o la resta  dels que
ens anem a banyar pantà  a l’estiu per mitigar les boniques màximes de la Conca de
Tremp i rodalies hem de fer una excursió per trobar  l’aigua a ells no els preocupa el mes mínim , la  pela es la pela
Be tot això de bon rotllo que a la fi la sequera ens afecta a tots d’una manera o altra
 Smiley
En línia
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*

« Resposta #55 en: 6 Juny de 2006, 23:33:39 »

Avui, venint d'una altra banda, he passat per l'estanyola de Gerber. Ja no queda gens de glaç enlloc, fora d'alguna clapota minça de neu força bruta.
Deixo aquí un enllaç a una panoràmica de l'indret - no la puc posar directament aquí perquè sinó no gira:

http://www.casacota.cat/forum?num=1149520412

Espectacular Pere,malament ho tenim si encara esperem el desglaç com algú es pensa,l'altre dia vaig pasar per l'embassament de Talarn i continua tan buit com fa dos mesos enrera i aixó que no se qui deia que estaba buit perque s'esperaba el desglaç... Huh Huh Huh

Be  tothom sap que la  Fecsa Endesa baixa el nivell del panta per poder absorbir el  desgel sense que tinguin que obrir les comportes ja que això no comporta cap benefici
econòmic per l’empresa.
 L ’informació    que jo tenia era que el que la amb la neu acumulada i les possibles pluges del mes de maig  (recordo que vaig  estar a l’estany   Closell el 22 d’abril i
 el 27d’abril vaig fer el reportatge) el pantà es podria omplir, informació facilitada per
 treballadors de la central de Talarn
 El que ningú esperava es que durant tot el mes de maig amb tota la coca que alimenta
 El pantà de Talarn no plogués ni neves  ni poc ni molt i que sumades a unes altes temperatures ,  varen fer que la ultima part del desgel fos insignificant
  Si afegim que  de uns anys cap aquí les companyies elèctriques es passen pel forro
  Si queda aigua o no al pantans o als llacs de la conca del flamisell o del cardos
el que interessa es fer KW   que ara  es  paguen molt be, i si jo o la resta  dels que
ens anem a banyar pantà  a l’estiu per mitigar les boniques màximes de la Conca de
Tremp i rodalies hem de fer una excursió per trobar  l’aigua a ells no els preocupa el mes mínim , la  pela es la pela
Be tot això de bon rotllo que a la fi la sequera ens afecta a tots d’una manera o altra
 Smiley

Realment es així,la pela es la pela i el demés punyetes,ja saps cal que vagis a les comportes a banyar-te o una altre solució es posar-te a sota del xorro que ja coneixes.També es cert i conegut per tothom(que estigui ficat en el tema,clar) que enguany ha nevat un 50% menys que l'any pasat i que la neu no s'ha fos, si no que literalment s'ha evaporat per la via rapida.
En línia
Gusman
Estrat
*

Missatges: 43

« Resposta #56 en: 12 Juny de 2006, 13:29:20 »

Quins paisatges mes bonics...una excursio preciosa Wink y les fotos guapes Smiley
En línia
albert973
Cumulus Humilis

Missatges: 275

« Resposta #57 en: 13 Juny de 2006, 20:11:07 »

Ei !!!!

Avui he fet el Gerber. Les vacances s'han d'aprofitar i tal com tenía mig previst, he dit, avui a caminar toca.

Les fotos del Silver molt maques, pero com la realitat no hi ha res. Quan arribes i apareix aquella làmina d'aigua, ESPECTACULAR.

Divendres posaré algúna foto de les que jo he fet.

Percert, podies dir que hi havia tanta roca  Angry em fan un mal els peus.

Pero val la pena, aquell silenci, trencat nomes per dos helicopters (he pensant en el Risi del Cadi) i tot el camí acompanyat amb el cant d'algúns ocells i el soroll de l'aigua, a la part mes alta, quina pau.

Qui no sapiga que fer que si arribi.
En línia

Lleida
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*

« Resposta #58 en: 13 Juny de 2006, 21:04:43 »

Ei !!!!

Avui he fet el Gerber. Les vacances s'han d'aprofitar i tal com tenía mig previst, he dit, avui a caminar toca.

Les fotos del Silver molt maques, pero com la realitat no hi ha res. Quan arribes i apareix aquella làmina d'aigua, ESPECTACULAR.

Pero val la pena, aquell silenci, trencat nomes per dos helicopters (he pensant en el Risi del Cadi) i tot el camí acompanyat amb el cant d'algúns ocells i el soroll de l'aigua, a la part mes alta, quina pau.

Deix deix,no diguis res que els deixaran anar a tots,no fotem
En línia
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Femení
Missatges: 2257

« Resposta #59 en: 13 Juny de 2006, 22:16:20 »

Ei !!!!

Eyyy Albert que fantàstic, esperem aquestes fotos, podiem haver anat un dia tots junts, Cheesy Cheesy ... qualsevol dia d'aquests m'hi arribo.

En línia
Pàgines: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió