Autor
|
Tema: L'estany Gerber(Pallars Sobirà) (Llegit 1871 vegades)
|
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Connectat
Gènere: 
Missatges: 330

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
[img][/img]
Adjunto una foto del juliol del 1989, quan vaig pujar als llacs de Gerber.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Ondiaa, una foto del 89, aixó té historia...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
No descarto tornar-hi algún altre día. Només he tingut un parell de problemes al baixar, hi ha 30.000 bifurcacions del camí, pero be, cap problema. Les fotos haureu d'esperar al cap de setmana, ja que ara treballo d´un ordinador deixat, el meu ha petat internet i d'aquí no puc posarles. Ja arribaran, pero no son millor que les d'en Silver. Aixó si, jo en tinc un parell de la fauna que hi ha dins del llac 
Nen,mira que el camì está plé de fites,es imposible perdres i a més pintat per tot arreu...telaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albert973
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 275
|
Si, si, está marcat, pero sempre hi ha qui vol escurçar camí, marca i després quan no pot tirar endavant, torna enrera i no treu les fites que ha posat.
A vegades, els que no estem acostumats, ja podem tenir la fita davant que no la veurem ni que estiguem asseguts a sobre. 
Dimecres al intentar anar al Refugi de Ventosa Calvell, el guarda que hi ha a l'entrada del Parc d'Aigues Tortes, per la zona de la Presa de Cavallers a la Vall de Boí, el primer que hem va dir quan li vaig dir on volia anar va ser: VIGILA amb les fites, estem reposant les "oficials" amb estaques de punta groga, segueix aquestes perque tothom posa fites de pedra i moltes no van enlloc!
Per cert, NO HI VAIG ARRIBAR em va faltar temps, un altre dia serà.
Pero que coi ! Una mica d'aventura (poqueta i controlada) no va malament tampoc no?
|
|
|
|
|
En línia
|
Lleida
|
|
|
|