Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: VWS i pluvio oregon (Llegit 784 vegades)
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Collins....jo no sé que dir-te, no en tinc ni idea...no t'havia passat mai abans?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3589

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
Jo també ho he vist, la davis em marca 5.6mm. i la oregon 0. Encara no la tinc connectada a cap pc, o sigui que no puc dir res del VWS, però o no se mirar des de la consola la pluja d'avui o no em marca bé... 
El que si que veig a la consola ara és la intensitat (ara 0mm/h), potser és això el que veies que et canviava, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14540

|
Ostres... A mi em funciona perfectament... tot i que no el tinc tunejat, per la qual cosa segur que perdo litres... i més, amb aquestes plujes dels últims mesos... que només arrepelguem dècimes. De tota manera quan passo del litre, la consola me'l marca correctament, així com també la intensitat 
PD. Segueixo pensant que on hi hagi un hellmann, o fins i tot un salchicheru de plàstic, que es treguin aquests de la Oregón.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3589

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
no se mirar des de la consola la pluja d'avui o no em marca bé...  mmm... la pluja diària no surt...  es pot visualitzar la intensitat, la pluja d'ahir, i la total acumulada des de que es fa el reset... Si tenies com a referència la total acumulada abans de ploure, i mires el total un cop ha plogut, pots saber, simplement restant, el que t'ha caigut avui. Ok, gràcies, pensava que no ho sabia trobar, així ja podia anar buscant...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 92
|
Sí, funciona com ha dit Riddle. El darrer dia que va ploure ho vaig veure. A més, crec que vaig observar que fins que no ha passat una hora des de que ha començat a ploure no ho contabilitza al total. Demà, a Yesterday, veuràs el total d'avui.
Avui, que també plou, no em funciona massa bé. Aquest matí la consola indicava -------, és a dir havia perdut la comunicació amb el sensor. He vist que el led vermell no feia pampallugues, és a dir no enviava res. L'he desmuntat, l'hi he donat al reset i ha tornat a funcionar. LLavors com que el Hellman marcava 4 litres, he pensat donar 4 volcades de balancí per enregistrar-les. Quasi ha funcionat; al fer-ho a la consola m'ha marcat 329 mm/h, cosa que penso és correcte perquè en pocs segons li han caigut 4 litres, però no m'ho enregistra al total. Pot ser perquè era massa intensitat i la consola suposa que ha estat un error? Alguna experiència similar?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6506

Ibiza ciudad
|
Puedes desconctar el cable que llega a la placa solar y ya esta, otra opcion es en el vws hay una opcion que te indica todos los sensores que recibe el vws, desconectas el pluvio y ya esta, de todos modos te aconsejo desconctar el cable de la placa solar y ya esta.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|