Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Instalació anemòmetre (Llegit 343 vegades)
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7675

M'agrada força la Tardor !!!
|
Hola tinc la oregon wmr928nx i tinc l´anemo instalat al terrat de casa meva que es un entresol aquest mes que ve tinc previst instalar l´anemo al terrat de l´edifici i voldria saber si tindré algun problema de recepcio de dades, m´agradaria saber si vosaltres n´heu tingut d´algun tipus.
P.D. Visc en un entresol i el terrat el tinc 5 pisos per sobre meu!!
Gràcies a tots!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
strat
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 61
Baix Penedès
|
Hola!!
Jo tinc tres pisos per sobre i no tinc cap problema amb la recepció... 5 no sé, però jo almenys no tinc cap problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 14540

|
Jo visc en un 4rt i l'anemo el tinc al 8è... i cap problema de recepció de moment... Això si, tinc la consola just sota la finestra i a l vertical del transmissor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7675

M'agrada força la Tardor !!!
|
Perfectament
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 78

A vegades la pau tanca les boques i lliga les mans
|
Bona tarda : Jo visc en un tercer, la finca té 7 pisos, pel que calculo que des de l'antena de la consola de la estacion fins a la meitat del mastil on estan instal·lats els sensors, hi haurà uns 12 metres d'altura i uns 3 des de la consola a la vertical del mastil, i al reiniciar li costa bastant trovar normalment el sensor de pluja, els demes, triguen una mica poc però no massa, i cal forçar la busqueda, però gens preocupant, una vegada trovats tots els sensors no hi ha cap problema . Encara que tinc la intencio de posar una webcam wirelees, i suposo que haure de posar una antena direccional perquè em rebi des de casa el senyal.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|