Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Necessito ajuda (Llegit 336 vegades)
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3877

La natura sempre té l'última paraula...
|
Hola, fa un temps em vaig comprar tres plantes de mirtils i no he pogut aconseguir que creixin de manera normal; una d'elles sembla haver espabil-lat, però les altres dues creixen esquifides i brosten de color verd esmorteït o quasi groc. Les fulles, a més, es sequen massa aviat i no arriben a donar fruits...Vaig pensar que tal vegada fos la manca de ferro, però les hi vaig possar-ne i res. També vaig canviar el tipus de terra, passant a una més àcida (turba rubia i sorra de castanyer). Ja no sé què fer-hi!! Si algu em pot tirar un mà li ho agrairia, gràcies!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19037

Un xic de Tramuntana
|
quen dius mirtilset refereixes a arandanos ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Si jeje, no sabia un altre nom en català; un dels tres crec que ja és massa tard..ja no té ni fulles...l'altres està tot groc, ja no sé què fer
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19037

Un xic de Tramuntana
|
aquests només poden viure en terreny àcid , es a dir encara que li posis terra de castanyes , si l'aigua de reg te alt contingut en calç acaba per fer baixar el PH de la terra , i la planta no pot obtenir els nutriets i n pot viure be i acaba com dius per palmar-la
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Doncs ja no sé què faré...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2410

|
És el Vaccinium myrtillus ? En català es diu nabiu, però d'aquestes plantes conec les silvestres del Pirineu i viuen a alçades considerables, al voltant dels 2000 m.
N'hi ha altres varietats per entorns més càlids ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Ups, ni idea, sé que és Vaccinus, però els vaig comprar a Bakker. Un dells ha espabilat i treu flors i tot, els altres dos...crec que R.I.P. Sé que són plantes acidòfiles i de climes més frescos, però els tracto amb adobs per plantes acidòfiles que acidifiquen l'aigua amb la què els rego. Tot i això els síptomes semblen una manca de ferro, encara que no responen a cap tractament. Vaig preguntar a Bakker però és clar, no tenen servei al client quant a salut de les plantes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|