Torb
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 316

|
Em presento. Em dic Jordi i visc a Sabadell. Sóc aficionat a la meteorologia, el que passa es que no ho sabia fins fa uns mesos. Però ara que ho penso sempre m'han dit: que cony fas mirant per la finestra! Es igual que plogui, nevi o faci sol, sempre hi ha alguna cosa per veure en el cel.
Fa uns anys vaig començar a pujar muntanyes i sempre m'ha interesat molt saber la temperatura a les diferents alçades, pressió, força del vent, etc. Fins i tot vaig fer dues webs fa poc i ambdues toquen el tema meteorològic directa o indirectament.
Així que fa unes setmanes ja em vaig començar a 'equipar' amb una mini estació meteorològica, baròmetre-altimetre-termometre de viatge i ja no he parat de recollir dades des de llavors.
En fi, no us vull aburrir, però us avanço que aquí arriba nou forero que donarà canya durant molt de temps. Espero compartir molts bons moments amb tots i totes, com ara mateix amb el seguiment del regal de reis 2006.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9567
|
Benvingut i a participar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Hola
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22564

Nova Zodiac
|
Benvinguts a la familia de meteolocos!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Almuric
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 28
|
BooNes!!
Saludos desde la tierra de la boira quasi permanente, (Lleida) y a ver que se cuece por aqui. De momento veo gente muy dispuesta a ayudar y bastante maja :-)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22564

Nova Zodiac
|
Molt benvingut, i a dispossar!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|