Autor
|
Tema: Benvinguts a CATMETEO! - ¡Bienvenidos a CATMETEO! (Llegit 7575 vegades)
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 755
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
Enhorabona a totos els que han fet possible aquest projecte i espero i desitjo que us vagi molt be
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1795

Fals (Bages) 400 msm
|
Molta sort en en nou projecte i moltes gràcies als que heu dedicat moltes hores i feina fins ara i també als que les dedicareu a partir d'ara.
Sort !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3016
|
Bé doncs, aquí estem, com no! el "thunder" registrat al nou fòrum .
em sembla una brillant idea, tenia la intenció de registrar-me al meteocollbató un dia d'aquests, però ja ni ha calgut. Últimament havia trobat a faltar certa gent, veia certa disgregació en les aportacions, i és clar, una ullada per aquí i una ullada per allà, però no és el mateix. A mi em sembla que pocs "rarillos" que som en aquesta afició ( tot i el creixent número de registrats) val més seguir un sol fòrum comú (respectant cazatormentas, meteored i altres), i més en l'àmbit català. Almenys a mi em va millor.
jo en portava uns estrenadets 1000 de misatgets, però desde finals del 2003 que estàvem al peu del canó a l'antic fòrum .
M'agrada el gat del paraigues, quan se'n faci camisetes m'en demano una com a mínim.
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3016
|
Benvingut, company segarrenc!  ei josep! mira que m'ho vas dir lo del fòrum del jordi i encara no havia fet el cop de cap d'apuntar-m'hi. No ha calgut 
espero que aquí ens tornem a trobar tots, ja saps que n'hi ha que participaven a tots els fòrums i alguns aportaven aquí i allà, però amb la divisió hi havia rèpliques que quedaven només en un sol fòrum. Aquí, ara, hi guanyarem, i a més, podrem fer-ho en català, bé català i catellà, com ha de ser, tolerants i evolucionats, guanyant en cultura i convivència.
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
161199161108
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11982

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
Collons quina sorpresa, aquest matí encara he entrat per meteoclimatic i ara em trobo amb això.
Doncs res endavant en aquesta nova aventura.
M'ha agradat el logo del gat... sobretot amb el paraigues jajajaajaja
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tempesta
Estrat

Desconnectat
Missatges: 17
|
Jo no m'he portat de sorpresa cap ni una. Aquí ja tot resulta molt previsible... Espero poder veure aviat tots els missatges escrits als anteriors fòrums per cert.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|