Autor
|
Tema: Benvinguts a CATMETEO! - ¡Bienvenidos a CATMETEO! (Llegit 7584 vegades)
|
|
|
gRop
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 360

Celrojent @ St.Feliu de Guíxols
|
Ufff,...això de la ciber-vergonya s´haurà d´estudiar aviat; porto seguint a CATMETEO una DANA i una nevadeta a cota baixa i encara no m´he presentat; en fin, em dic marc i visc a st. feliu de guíxols (girona); el primer meteorecord que tinc es de ben petit quan grabava cintes de K7 que venien a ser especials meteorologics, quan apareixien grops sobtats i en describia les seves característiques suposo que una mica influït per la foto de la brutal tromba d´aigua del 1965 que hi havia a casa; des de llavors sempre m´he sentit atret pels fenòments atmosfèrics, i més endavant de la natura en general, astronòmics, etc... però sempre militant des de l´amateurisme més pur ja se sap, ... la carrera de lletres, la feina, etc,... ... Vaig descobrir el forum el passat Octubre quan al Baix Empordà vam quedar ben xops (13 d´Octubre) i hi vaig seguir tot l´episodi; des de llavors he quedat sorprés per la passió i els coneixements dels habitants del forum i em quedaré curt agraïnt a tothom les hores de plaer i informació que he trobat aqui. Moltes ganes d´aprendre i col·laborar modestament en el que es pugui !!! fins ara!!!
(...) que casa meva es casa vostra, si es que hi ha,... cases d´algú.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Feliu de Guíxols, Baix Empordà 41°46,5N-3’1,9°E
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22564

Nova Zodiac
|
Molt Benvingut Baix Empordanes !!!!!! I encantat de comptar amb gent com tu, qui sap si algun dia podem montar la Meteo big Band
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Cagondena ... com passa el temps, l'hòstia !!!!
Dos anys ja fotrà d'aquella tempesta (mai millor dit), de l'ENAM de València, de sonriures i llàgrimes ... de feina, molta feina ... de seny, etc, etc ...
Dos anys de força tranquilitat, de pau ... pagada això si, a un preu massa alt.
Suma y sigue ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
I segueix....però....en fi
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 7013

|
Cagondena ... com passa el temps, l'hòstia !!!!
Dos anys ja fotrà d'aquella tempesta (mai millor dit), de l'ENAM de València, de sonriures i llàgrimes ... de feina, molta feina ... de seny, etc, etc ...
Dos anys de força tranquilitat, de pau ... pagada això si, a un preu massa alt.
Suma y sigue ...
Por mi parte, solo cabe felicitaros a todo el equipo de Catmeteo, en este próximo 2º aniversario. Son muchas horas de distracción por el foro.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|