Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 02:21:50
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pinet !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pinet !!  (Llegit 5268 vegades)
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 34740

Re: Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pinet !!
« Resposta #60 en: 22 Maig de 2006, 11:22:49 »

-Calla y sigue para arriba, Splash!! MERENGÓN!!!!!!!!!!

"La pasión de Checo"

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

Missatges: 30645

Re: Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pine
« Resposta #61 en: 22 Maig de 2006, 11:24:18 »

-Calla y sigue para arriba, Splash!! MERENGÓN!!!!!!!!!!

"La pasión de Checo"

JAJAJAJAJJAJAAJ
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Re: Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pinet !!
« Resposta #62 en: 22 Maig de 2006, 11:28:56 »

JAJAJAJAJJAJAAJ

Que algú porti una càmera de filmar, que encara estarem de llet i guayarem pasta tipo "el proyecto de la bruja de blair" ...

"Checo's project"
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

piolet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1524

El Taga des de casa

Re: Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pine
« Resposta #63 en: 22 Maig de 2006, 12:39:46 »

Molt guapes les fotos !!!  Wink

Quins records......

Per a mi, el més dificil de l'Estasen és la sortida per arribar al cim del Aneto: Passos mixtes de roca descomposta  i gel (segons temporada) .

No hi ha cap tram complicat, només és una mica més dificil que el pas de Mahoma.

Respecte al tema Alps...... encara no ho tinc clar  Roll Eyes , però si finalment hi vaig, suposo que faré cap als Dolomites - Marmolada...
En línia

Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #64 en: 22 Maig de 2006, 12:47:32 »

Respecte al tema Alps...... encara no ho tinc clar Roll Eyes , però si finalment hi vaig, suposo que faré cap als Dolomites - Marmolada...

Ara seria bona època per anar-hi ... poca gent i bona neu.

Després fot tot molta por la veritat, cada estiu hi ha més accidents.
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

« Resposta #65 en: 22 Maig de 2006, 12:48:50 »

Quins records......

Per a mi, el més dificil de l'Estasen és la sortida per arribar al cim del Aneto: Passos mixtes de roca descomposta  i gel (segons temporada) .

No hi ha cap tram complicat, només és una mica més dificil que el pas de Mahoma.

Respecte al tema Alps...... encara no ho tinc clar  Roll Eyes , però si finalment hi vaig, suposo que faré cap als Dolomites - Marmolada...

No em diguis això.... Cry Cry
En línia

piolet
Cumulus Congestus
*

El Taga des de casa

« Resposta #66 en: 22 Maig de 2006, 13:12:20 »

Quins records......

Amos por partes:

Com bé diu en Jordi, es un corredor de 50 - 60 graus de neu, no gaire dificil per gent habituada a fer muntanya. És més: fixat amb les fotos. Tot i que la penya va molt equipada, van desencordats.
Jo en l'epoca que el vaig fer, estava molt fort i sortia cada finde a pateixar corredors al Cadí o a fer escalades de "roca calenta".
Si estás en condicions físiques i mentals, no és de les vies més dificils que hi ha ni molt menys. Pensa que hi ha gent MOLT PILLADA que fà autentiques virgueries i coses molt més dificils (dry tooling i similars)

Ara bé: Per gent póc habituada i que surt a la muntanya una o dues vegades l'any (jo cada vegada assemblo més un d'aquests.... Embarrassed Cry) el corredor Estasen es una via MOLT respectable i tot una clássica per pujar l'Aneto.

La meva referencia al tram final i la comparació amb el pas de Mahoma, es per fer-se una idea del que et trobes a dalt després de les fotos tant guapes que ha penjat en Jordi
En línia

piolet
Cumulus Congestus
*

El Taga des de casa

« Resposta #67 en: 22 Maig de 2006, 13:14:44 »

Respecte al tema Alps...... encara no ho tinc clar Roll Eyes , però si finalment hi vaig, suposo que faré cap als Dolomites - Marmolada...

Ara seria bona època per anar-hi ... poca gent i bona neu.

Després fot tot molta por la veritat, cada estiu hi ha més accidents.

Ja m'agradaria anar-hi ara, jà...... però el curro..... i els crios......

I el tema accidents: + gent = + accidents.....

En línia

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

« Resposta #68 en: 22 Maig de 2006, 13:18:43 »

Quins records......

Amos por partes:

Com bé diu en Jordi, es un corredor de 50 - 60 graus de neu, no gaire dificil per gent habituada a fer muntanya. És més: fixat amb les fotos. Tot i que la penya va molt equipada, van desencordats.
Jo en l'epoca que el vaig fer, estava molt fort i sortia cada finde a pateixar corredors al Cadí o a fer escalades de "roca calenta".
Si estás en condicions físiques i mentals, no és de les vies més dificils que hi ha ni molt menys. Pensa que hi ha gent MOLT PILLADA que fà autentiques virgueries i coses molt més dificils (dry tooling i similars)

Ara bé: Per gent póc habituada i que surt a la muntanya una o dues vegades l'any (jo cada vegada assemblo més un d'aquests.... Embarrassed Cry) el corredor Estasen es una via MOLT respectable i tot una clássica per pujar l'Aneto.

La meva referencia al tram final i la comparació amb el pas de Mahoma, es per fer-se una idea del que et trobes a dalt després de les fotos tant guapes que ha penjat en Jordi

Jejejje, gràcies....ja em posaré en forma, i quan sigui el meu torn, la faré. No hi ha cap pressa. A la muntanya, cap risc!
En línia

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #69 en: 22 Maig de 2006, 13:22:59 »

El Piolet porta molta raó Sinner ...

Per un tiu habituat a la muntanya, l'estasen pot ser una "distracció", però per un tiu no massa habituat a la muntanya, l'estasen pot ser una via crusis de cuidado.

Poc a poc i bona lletra.

El teu objectiu: arribar als llacs de Corones i si tot ha anat bé, l'any demà a pujar l'Aragüells, el que pot ser el teu 1er 3mil.
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Pàgines: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió