Autor
|
Tema: Pica d'Estats 3143 m; Verdaguer 3133 m; Montcalm 3077 m; per la cara N, Pinet !! (Llegit 5332 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
"La pasión de Checo"

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Que algú porti una càmera de filmar, que encara estarem de llet i guayarem pasta tipo "el proyecto de la bruja de blair" ...

"Checo's project"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1524

El Taga des de casa
|
Molt guapes les fotos !!!  Quins records...... Per a mi, el més dificil de l'Estasen és la sortida per arribar al cim del Aneto: Passos mixtes de roca descomposta i gel (segons temporada) . No hi ha cap tram complicat, només és una mica més dificil que el pas de Mahoma. Respecte al tema Alps...... encara no ho tinc clar  , però si finalment hi vaig, suposo que faré cap als Dolomites - Marmolada... No em diguis això....  Amos por partes:
Com bé diu en Jordi, es un corredor de 50 - 60 graus de neu, no gaire dificil per gent habituada a fer muntanya. És més: fixat amb les fotos. Tot i que la penya va molt equipada, van desencordats. Jo en l'epoca que el vaig fer, estava molt fort i sortia cada finde a pateixar corredors al Cadí o a fer escalades de "roca calenta". Si estás en condicions físiques i mentals, no és de les vies més dificils que hi ha ni molt menys. Pensa que hi ha gent MOLT PILLADA que fà autentiques virgueries i coses molt més dificils (dry tooling i similars)
Ara bé: Per gent póc habituada i que surt a la muntanya una o dues vegades l'any (jo cada vegada assemblo més un d'aquests.... ) el corredor Estasen es una via MOLT respectable i tot una clássica per pujar l'Aneto.
La meva referencia al tram final i la comparació amb el pas de Mahoma, es per fer-se una idea del que et trobes a dalt després de les fotos tant guapes que ha penjat en Jordi
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
Molt guapes les fotos !!!  Quins records...... Per a mi, el més dificil de l'Estasen és la sortida per arribar al cim del Aneto: Passos mixtes de roca descomposta i gel (segons temporada) . No hi ha cap tram complicat, només és una mica més dificil que el pas de Mahoma. Respecte al tema Alps...... encara no ho tinc clar  , però si finalment hi vaig, suposo que faré cap als Dolomites - Marmolada... No em diguis això....  Amos por partes: Com bé diu en Jordi, es un corredor de 50 - 60 graus de neu, no gaire dificil per gent habituada a fer muntanya. És més: fixat amb les fotos. Tot i que la penya va molt equipada, van desencordats. Jo en l'epoca que el vaig fer, estava molt fort i sortia cada finde a pateixar corredors al Cadí o a fer escalades de "roca calenta". Si estás en condicions físiques i mentals, no és de les vies més dificils que hi ha ni molt menys. Pensa que hi ha gent MOLT PILLADA que fà autentiques virgueries i coses molt més dificils (dry tooling i similars) Ara bé: Per gent póc habituada i que surt a la muntanya una o dues vegades l'any (jo cada vegada assemblo més un d'aquests....  ) el corredor Estasen es una via MOLT respectable i tot una clássica per pujar l'Aneto. La meva referencia al tram final i la comparació amb el pas de Mahoma, es per fer-se una idea del que et trobes a dalt després de les fotos tant guapes que ha penjat en Jordi Jejejje, gràcies....ja em posaré en forma, i quan sigui el meu torn, la faré. No hi ha cap pressa. A la muntanya, cap risc!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
El Piolet porta molta raó Sinner ...
Per un tiu habituat a la muntanya, l'estasen pot ser una "distracció", però per un tiu no massa habituat a la muntanya, l'estasen pot ser una via crusis de cuidado.
Poc a poc i bona lletra.
El teu objectiu: arribar als llacs de Corones i si tot ha anat bé, l'any demà a pujar l'Aragüells, el que pot ser el teu 1er 3mil.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|