Autor
|
Tema: Bivac a St. Jeroni, MOLT IMPORTANT !! (Llegit 1637 vegades)
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6197

When you love, God's light shines on you :)
|
Osti, Jordi... em sap greu! Havies posat molta il.lusió en aquest bivac. Però vaja, que com ja t'han dit, hi hauran altres ocasions. I fins i tot hi podré venir jo 
Si em permets la broma, et diré que aquest bivac estava condemnat d'entrada si no hi anava jo... 
Vinga, nen... Ara a recuperar-se!
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9572
|
Ostia qué putada...........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
Jordi, ja farem el bivac més endavant... tú cuida't, a veure que es veu a la radiografia l'abast de la lesió 
Podríem organitzar una trobadeta a Collbató per venir-te a veure
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7296
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jordi, em sap molt greu per tu, no per el bivac. Ets un bon amic, sé que et feia molta il.lussió el bivac, a mi també, però un altre dia serà.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34819

|
Doncs si voleu ho podem fer el 24-25 de juny ??
Que tal aquestes dates ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Badalonimbus
El Gran Maromo
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 25
|
Collons quina putada aixo de l'esquena! Doncs, res, a fer bondat, fer cas (una mica) del que et diguin els metges. Tu tranquil que la muntanya no se'n va enlloc i ja hi haurà una altra ocasió. Una abraçada des de Badalona i que et milloris el més aviat possible. 
(x cert, 24-25 de juny jo impossible pel tema exàmens)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|