Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Quanta pluja esperau per a la vostra zona per aquests proxims dos mesos? (Llegit 1446 vegades)
|
-Llevant-
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3022

Tempesta extrema a l'interior de l'illa (6-set-05)
|
Pues això, ara ve sa temporada més dura de s'any en quant a pluges, i és per veure quanta pluja esperau desde avui fins a nes 31 de juliol per a sa vostra zona.
Jo esper com a molt uns 5-10 litros per aquests proxims 60-70 dies, a menos que m'afecti una tempesta de ple. Però encara que m'afectas una tempesta, no ploruia molt, les tempestes de juny i juliol mai han destacat ni per ser massa intenses ni per ser massa plujoses, amb qualque excepció clar. Crec que ho passarem puta aquests proxims mesos..... 
salutss
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30812
|
La que caiga............
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34819

|
Ara en serio ...
Juny a Collbató no té una mitja dolenta (60 mm), tot i que durant els últims 5 anys ... la mitjana ha estat bastant més baixa.
El mes de Juliol si que és terrible, el mes més sec de tot l'any amb 25 mm recollits, mitja que s'ha mantingut durant aquests darrers anys.
Així doncs, durant els dos pròxims mesos, teoricament hauria d'esperar 85 mm, però si en cauen la meitat ... ja estaré content ... visto lo visto fins ara durant aquesta primavera.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
el año pasado aqui cayeron 7.2mm en Junio y 0mm en Julio, lo normal es que si no hay tromentas no llueva practicamente nada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22656

Nova Zodiac
|
Si faig cas de la bola....... osti, ara esta plena de pols ........ ara seriosament al juny del 2004 28.6mm i al juny del 2005 10.4mm aixi que fent una mitjana rapideta uns 20mm
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7296
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
100 mm entre tots 2 mesos!!!!! Algun dia han de venir les tempestes, no!!! Si caiguessin 100 mm seria més o menys el normal (mitjanes:57 mm juny, 36 mm juliol).
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34819

|
Per cert ... l'any passat vaig tenir 17 mm durant el mes de juny i 19 mm durant el mes de juliol, molt per sota de la precipitació normal, sobretot el mes de juny.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4 5
|