Autor
|
Tema: Incendis forestals (Llegit 30721 vegades)
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2593

|
Més aviat estic a la part contrària de la ciutat. El que passa és que amb el funcionament més habitual de la pista, que és NW - SE (marinada de S/SE al migdia/tarda) , els avions, sobretot d'arribada i depenent del quadrant que vinguin, estan obligats a fer un viratge a sobre meu ("final viento en cola") i els sento. Sobretot els Air Tractor, per el seu soroll de turbina i perquè solen anar baixos i intentant escurçar una mica el circuit per adelantar altre tràfic.
Amb vent habitual, si arriben per Terrassa, van directes i no passen per aquí.
Si el vent dominant ve de l'altre direcció, aleshores s'inverteix la pista i els que venen de NW passen per aquí, però a més alçada, per anar a girar cap a Barberà.
A part d'això, a vegades m'arriben informacions per altres conductes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 760
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
A mi he passen per sobre el cap quan entren per terrassa i gairebe els veig aterrissar a l'aeroport de sabadell. Si puc algun dia us penjo una foto perque veieu l'aprop que pasen de les cases aquest peazo bitxos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9577
|
En estos momentos han pasado 3 aviones del INFOCA cerca de mi casa. Me he asomado y se ve una enorme columna de humo brotando del monte, dando la impresión de estar cerca de la localidad de Motril... Mal asunto!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Visitant
|
juer, ahora os toca a vosotros, esperemos no sea nada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1990

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
bé, bé...i toquem ferro!!!! alucino com anem...menys de 2.000 hectàrees des de gener...crec que anem millor que el 2004 i 2005.
Dissabte passat 11.15 hores felicito als ADF i dos cotxes de bombers que van controlar l'incendi que es "va engegar" al paratge de la Velleta (a la riera de Llancà)..mitja hectàrea.......s'hi van posar forts i el foc no va pujar de la carretera per amunt!!!! sort.
Molt ben apagat..o es crema el Cap de Creus de nou!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|