Autor
|
Tema: Incendis forestals (Llegit 30177 vegades)
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2546

|
Més aviat estic a la part contrària de la ciutat. El que passa és que amb el funcionament més habitual de la pista, que és NW - SE (marinada de S/SE al migdia/tarda) , els avions, sobretot d'arribada i depenent del quadrant que vinguin, estan obligats a fer un viratge a sobre meu ("final viento en cola") i els sento. Sobretot els Air Tractor, per el seu soroll de turbina i perquè solen anar baixos i intentant escurçar una mica el circuit per adelantar altre tràfic.
Amb vent habitual, si arriben per Terrassa, van directes i no passen per aquí.
Si el vent dominant ve de l'altre direcció, aleshores s'inverteix la pista i els que venen de NW passen per aquí, però a més alçada, per anar a girar cap a Barberà.
A part d'això, a vegades m'arriben informacions per altres conductes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 755
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
A mi he passen per sobre el cap quan entren per terrassa i gairebe els veig aterrissar a l'aeroport de sabadell. Si puc algun dia us penjo una foto perque veieu l'aprop que pasen de les cases aquest peazo bitxos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

|
Han passat per sobre de Viladecavalls ara fa uns 10 minuts, suposo que deuen anar a Basella  no ho se, de totes maneres l'incendi de Basella ja esta controlat així que igual tenim algun altre ensurt. Per cert boira en quina part vius tu per tenir tan bona visió de l'aerodrom? Jo l'altre dia desde l'autonoma es veu perfectament la base dels AVA, també un cop vaig estar pel parc nose si es diu Sant Jordi al costat de la via del tren, per allà passa la carretera de Barberà crec i passes ben pel costat. el foc de Bassella està controlat, però ni molt menys apagat, aquesta tarda he passat per allà i encara hi ha fum, segueixen els helicòpters remullant i bombers voltant per allà, aquesta tarda encara es veia fumejar
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9567
|
En estos momentos han pasado 3 aviones del INFOCA cerca de mi casa. Me he asomado y se ve una enorme columna de humo brotando del monte, dando la impresión de estar cerca de la localidad de Motril... Mal asunto!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1917

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
bé, bé...i toquem ferro!!!! alucino com anem...menys de 2.000 hectàrees des de gener...crec que anem millor que el 2004 i 2005.
Dissabte passat 11.15 hores felicito als ADF i dos cotxes de bombers que van controlar l'incendi que es "va engegar" al paratge de la Velleta (a la riera de Llancà)..mitja hectàrea.......s'hi van posar forts i el foc no va pujar de la carretera per amunt!!!! sort.
Molt ben apagat..o es crema el Cap de Creus de nou!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|