Autor
|
Tema: Incendis forestals (Llegit 30172 vegades)
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

Vallirana (310 msnm)
|
Tenim un petit incendi a Vallirana ara mateix. 
Ha començat sobre les 14:20 i ara ja està controlat (això sembla)
Les condicions en el moment de l'Incendi han estat i son: 36.2ºC / 18% /10-20Km/h SW
Hi ha hagut quatre helicòpters, tres amb dipòsit d'aigua i un de vigilància, dos avionetes i camions de bombers. L'aigua l'agafen de la piscina municipal, han evacuat a tothom. 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
>
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
>
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
i les últimes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 834

|
Dimarts vaig passar per allà, venint de Vilafranca pel coll de l'ordal, vaig quedar totalment impressionat de la quantitat de cases en mitg del bosc, bé com a molts altres llocs, però allò era espectacular, n'hi ha una tot just passat el poble d'ordal a banda dreta de la carretera baixant cap a Vallirana que casi no es veien cases, realment en mitg del bosc.
Pel que es veu en les fotos, els de les cases ven acollonits, nose si deuen tenir o no la franja de protecció de 20 metres sense vegetació entre bosc i cases, però si continuen construint dintre del bosc, es probable que tard o d'hora hagin de correr.
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vallirana (310 msnm)
|
Dimarts vaig passar per allà, venint de Vilafranca pel coll de l'ordal, vaig quedar totalment impressionat de la quantitat de cases en mitg del bosc, bé com a molts altres llocs, però allò era espectacular, n'hi ha una tot just passat el poble d'ordal a banda dreta de la carretera baixant cap a Vallirana que casi no es veien cases, realment en mitg del bosc.
Pel que es veu en les fotos, els de les cases ven acollonits, nose si deuen tenir o no la franja de protecció de 20 metres sense vegetació entre bosc i cases, però si continuen construint dintre del bosc, es probable que tard o d'hora hagin de correr.
Suposo que et refereixes al Lledoner.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteo-Vila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 834

|
Suposo que et refereixes al Lledoner. Això mateix ara no ho recordava, doncs allà tenen les vivendes en mitg de la vegetació, sense franges de protecció ni res i com allà molts altres llocs de Catalunya
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecavalls (Vallès Occidental) 290 msnm
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22566

Nova Zodiac
|
bé, bé...i toquem ferro!!!! alucino com anem...menys de 2.000 hectàrees des de gener...crec que anem millor que el 2004 i 2005. Dissabte passat 11.15 hores felicito als ADF i dos cotxes de bombers que van controlar l'incendi que es "va engegar" al paratge de la Velleta (a la riera de Llancà)..mitja hectàrea.......s'hi van posar forts i el foc no va pujar de la carretera per amunt!!!! sort. Molt ben apagat..o es crema el Cap de Creus de nou!!!  Era provocat per un "sujeto" que van detenir.... pero com dius, que segueixi aixi  bé, me n'alegro, al cap de 2 kms cap a garriguella-Castell de Querançò hi habia una poli local que habia parat un cotge amb dos homes, semblaben sudamericans...i vaig pensar que potser eren n'eren els responsables..... mica mica "que'ls tallin les mans" Al diari de Girona i Punt diari deien que era vei d'Elche. No se.... es igual d'on sigui, ara el fotria a primera linea de foc amb una ensulfatadora
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|