Autor
|
Tema: Incendis forestals (Llegit 30176 vegades)
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14541

|
Lo vermell són incendis??

vols dir aquesta extensió tan enorme d'Àfrica?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5753

Triumfal!!!
|
10 de Juliol i cap incendi destacat a la Peninsula, excel·lent noticia
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 34 m --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2711

|
Per la meva zona el bosc està fantàstic. Risc mínim.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Aquesta tarda he vist passar un petit hidroavió per Miami en direcció Nord, potser anava cap allà.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2711

|
Dissabte passat vaig trucar a emergències de la generalitat. Es veia una columna petita de fum darrera Font de la Polvora, Sant Daniel , N2. Zona molt deprimida de la ciutat. Tradicionalment es cala foc sovint.
Al cap de 10 minuts veiem passar els bombers que anaven cap a la zona. L´atenció al número d´emergències va ser bastant lenta i dolenta. Al trucar vaig dir " Reporto petita columna de fum al barri de Font de La Polvora de Girona, entre el barri, Sant Daniel i la N2. L´he vist des del poble de Quart quan em dirigia cap a Girona " .La noia que m´atenia em va fer repetir 3 vegades tot el rotllo fins que es va enterar que Font de la Polvora era un barri de Girona. La seva veu no transmetia confiança. Támbé em va demanar com em deia i el meu telèfon.... suposo que el telèfon ja l´hauria de detectar mentres trucu, i el nom poca importància per apagar el foc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22566

Nova Zodiac
|
Dissabte passat vaig trucar a emergències de la generalitat. Es veia una columna petita de fum darrera Font de la Polvora, Sant Daniel , N2. Zona molt deprimida de la ciutat. Tradicionalment es cala foc sovint.
Al cap de 10 minuts veiem passar els bombers que anaven cap a la zona. L´atenció al número d´emergències va ser bastant lenta i dolenta. Al trucar vaig dir " Reporto petita columna de fum al barri de Font de La Polvora de Girona, entre el barri, Sant Daniel i la N2. L´he vist des del poble de Quart quan em dirigia cap a Girona " .La noia que m´atenia em va fer repetir 3 vegades tot el rotllo fins que es va enterar que Font de la Polvora era un barri de Girona. La seva veu no transmetia confiança. Támbé em va demanar com em deia i el meu telèfon.... suposo que el telèfon ja l´hauria de detectar mentres trucu, i el nom poca importància per apagar el foc.
Es tracta del protocol que tenen per recollir dades, ells prou que veuen el teu telefon, pero si quan t'el demanen tu els hi dones un altre numero, ja pinta a trucada de "falsa alarma".
El nom es un tramit per fer el parte de "l'incidencia"
En el que si que van peixos es pel que fa a localitzacions, pero has de tenir en compte que la persona que et va atendre a saber d'on era, podia ben ser de Tarragona per possar un cas, i desconeixer totalment la provincia de Girona.
Sempre que truqueu per una emergencia doneu quantes mes dades possibles millor, de localitzacio, afectacio, vehicles implicats, posibles ferits, sentit de la carretera, posibles incidencies secundaries..... una bona imformacio pot salvar moltes vides.
I no sigueu reticents a donar informacio personal vostre, penseu que aquets telefons reben moltes trucades de mainada i "pirats" fent falses alarmes, i mentre una ambulancia aten una falsa alarma, una persona que la necesiti de debo pot estar morint.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|