|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 12693

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
T'ha funcionant al principi ?? o directament et surt l'error ??
P:D: es de cafres ficar un servidor win
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29673

|
Directament...no hi ha manera...potser és una tonteria, però no tenim collons.
És una errada de directoris...canviant la ruta relativa al configuration.php, es veu la página en pla, ja que els elements enllacen cap a ruta relativa al seu pc...Però si possem la ruta absoluta, surt aquest error..
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 12693

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
No serà problema de la base de dades ?? està ben instal-lada i configurada ??
A més PHP es porta gairebé amb mierdows ?? no li va millor ASP ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9965

|
I si treieu la barra del principi? Al posar-la esteu indicant que la cerca del fitxer s'ha d'iniciar des de l'arrel del disc, no des d'on es trobi ara l'execució de l'script.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8404

|
A veure si algú em pot tirar un cable amb el ditxós php i els seus warnings  Us fico en antecedents, vaig instal·lar un servidor web baix windows (xampp) y vaig montar una web amb un script php (joomla). Quan ja estaba decidit a fer ho públic, vaig contactar amb Sinner per veure si podiem fer-la veure desde l'exterior. Després de proves i més proves, vam decidir reinstalar-ho tot, un cop restaurada la BD i el script, ara em trobo que em surt un error que no hi ha forma humana de saber d'on ve. Warning: require_once( /joomla/includes/version.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in Z:\xampp\xampp\htdocs\joomla\includes\joomla.php on line 74 Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/joomla/includes/version.php' (include_path='.;Z:\xampp\xampp\php\pear\') in Z:\xampp\xampp\htdocs\joomla\includes\joomla.php on line 74 Hem intentat ficar varies rutes a aquesta linea 74, però no hi ha forma. Algú te la més mínima idea d'on poden vindre els problemes??  Nota per a Garil: ja sé que es de cafres ficar un servidor win, pero de moment és el que hi ha, més avant ja ho montaré a una màquina linux.... Gràcies a qui ens pugui donar un cop de ma m'imagino que es refereix a aquesta....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29673

|
Mmm...em sembla que ja ho vem provar..però ara que ho miro, potser surt i tot Vem canviar la ruta del configuration.php per '/joomla' que és com s'ha de posar per fer-lo anar en un server local
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|