Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Algú sap algo de php? (Llegit 1112 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9983

|
Te nasos la cosa...si instalo jo el joomla, el puc veure, pero sinner no. Borro el directori, torno a ficar-ho, i l'instala sinner, ara ho veu ell i jo no...  Egaaaaaaaaaa, on estaaaaaaas?    Ep !. Des de la mateixa xarxa local no pots veure un servidor web accedint-lo http:// perquè no es resol l'adreça. Pots fer servir un proxy extern que et redireigeix-hi. Eps, això és cert. Tu tens dues IP, la pública (del router cap a fora) i la privada (del router cap a dins). El mapejat de ports és per associar IP pública amb una IP privada. Si fas servir el dyndns o similar, no pots accedir al teu servidor perquè et resol la IP del router i des de dins la xarxa és un merder.
La forma més senzilla de solucionar-ho és creant un fitxer a Windows\Drivers (em sembla que és aquí) i amb el nom "hosts" (sense extensió). A dins hi poses: nomdelservidor.homelinux.com 127.0.0.1
En lloc de 127.0.0.1 hi pots posar la IP real del servidor, però la interna sempre! I recorda que la IP del servidor ha de ser fixa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29829

|
Te nasos la cosa...si instalo jo el joomla, el puc veure, pero sinner no. Borro el directori, torno a ficar-ho, i l'instala sinner, ara ho veu ell i jo no...  Egaaaaaaaaaa, on estaaaaaaas?    Ep !. Des de la mateixa xarxa local no pots veure un servidor web accedint-lo http:// perquè no es resol l'adreça. Pots fer servir un proxy extern que et redireigeix-hi. Eps, això és cert. Tu tens dues IP, la pública (del router cap a fora) i la privada (del router cap a dins). El mapejat de ports és per associar IP pública amb una IP privada. Si fas servir el dyndns o similar, no pots accedir al teu servidor perquè et resol la IP del router i des de dins la xarxa és un merder. La forma més senzilla de solucionar-ho és creant un fitxer a Windows\Drivers (em sembla que és aquí) i amb el nom "hosts" (sense extensió). A dins hi poses: nomdelservidor.homelinux.com 127.0.0.1 En lloc de 127.0.0.1 hi pots posar la IP real del servidor, però la interna sempre! I recorda que la IP del servidor ha de ser fixa. No no, ell ho veu, però amb el mateix error que abans
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9983

|
Em sembla que us esteu explicant a troços...
A veure... qui veu què?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|