|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21624

Nova Zodiac
|
Un bon tiberi, i una botifarra com una casa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3294
|
Eiiiiiiiii
Que teniu raó... 
El Gordo de Navidad repartirá 3 millones de euros, uno más que el año pasado
2005-11-08
El premio 'gordo' del Sorteo Extraordinario de la Lotería de Navidad repartirá 3 millones de euros el próximo 22 de diciembre, lo que supone un millón de euros más que el pasado año, según informó hoy en rueda de prensa el director general de Loterías y Apuestas del Estado, Jesús Evangelio. Así, el premio al décimo del 'gordo' asciende a 300.000 euros, unos 50 millones de pesetas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12688

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Si voleu ens disfressem uns quants de niños de san ildefonso, ens fotem les boles que toquin a la butxaca i com aquell qui no vol discretament fotem el canviasso
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTorre
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 9614

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
bona idea
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12688

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Jo ja em fico de jutge de taula tot manipulat 
Necessitem 4 criatures..... Els que farien de niños de san ildefonso: Mandor per exemple es discret, no es notaría... checo al ser fatxa no li dirien res, estaría al seu reyno  Gerard taulé amb una pissarra davant de la camara 2 amb les dades de salt dels ultims 30 anys i donat explicacions mentre canta els números amb Celsius 
L'egarenc manipularía l'ordinador central Sinner es faría una palla dalt de l'escenari... El paraigües hauría de fer de la tia que passa el cartell de falten 3 rounds.. (ja sé que és raro, però així despistaría les cameres de tv ) Bigstorm recollint rovellons davant del bombo... meteocoll escalant la pared de l'escenari...
Alguna idea més
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21624

Nova Zodiac
|
Jo ja em fico de jutge de taula  tot manipulat Necessitem 4 criatures..... Els que farien de niños de san ildefonso:Mandor per exemple es discret, no es notaría... checo al ser fatxa no li dirien res, estaría al seu reyno  Gerard taulé amb una pissarra davant de la camara 2 amb les dades de salt dels ultims 30 anys i donat explicacions mentre canta els números amb Celsius  L'egarenc manipularía l'ordinador central  Sinner es faría una palla dalt de l'escenari... El paraigües hauría de fer de la tia que passa el cartell de falten 3 rounds.. (ja sé que és raro, però així despistaría les cameres de tv  ) Bigstorm recollint rovellons davant del bombo... meteocoll escalant la pared de l'escenari... Alguna idea més Jo amb pantalonets curts i la ralla al mig semblo de 15 anys
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone