Autor
|
Tema: Què fareu amb els 300.000 € de la grossa de nadal que ens tocarà? (Llegit 3441 vegades)
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4723

Informàtic desaprofitat
|
Abans del premi m'agradaria veure'us fent de nen de San Idelfonso amb aquella cantarella tant característica (si fa falta m'apunto, però això si, necessito algú que em deixi un xic de cabell que fins i tot en això sóc pobre )
I després, quan hàgiu cantat el premi (o sigui, el nostre), viure un xic millor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
SCM

Desconnectat
Missatges: un munt

Amy, una genio de la música.
|
Lo siguiente, haré:
- Me compraré la Boxer R1200GS de BMW. - Una lata de caviar y un Champagne Rossé. - 6000 € en ropa para ir de pijo. - Algún detallazo para la novia.
El resto a ahorrar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6504
|
con 300.000 Euros tendria claro lo que comprarme...
1.Primero pagarle a mis padres la hipoteca de la casa unos 70.000 euros aprox
2.Comprarle coches nuevos, ya se lo merecen unos 50.000 euros aprox
3.Comprarle a mi hermano un bajo en condiciones y no la waltrapada de bajo que tiene unos 3.000 euros por lo menos
4. detallitos para el resto de la familia , quizas no tan caros pero oye algún detallito nunca de esta más no se quizas a los umo 6.000 euros 
5. y calculando que me sobren unos 160.000 euros...comprarme el BMW 330 y que me salga por unos 50.000 euros con todos los extras...y con que me sobren 100.000 para ir tirando mas que de sobra...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5842
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Estar uns anys sense treballant, però fent bons llibres de meteorologia, fent el doctorat, el màster. Fer el que m´agrada, que és estudiar la meteorologia . Suposo que també invertiria en algun viatge, potser m´independitzaria de casa. Ostres, 50 milions, no és molt per molta gent, però per mi sí que ho és .
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9961

|
Jo taparia forats. Segurament m'hi passaria el dia