Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: plomalls: Picó vs Freixes (Llegit 504 vegades)
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Els Qui van llegir el topic anterior ho sabran. En Freixes va dir que aquest any, els plomalls eren petits i això volia dir que l'hivern seria suau.
Doncs bé, ahir en Picó va dir que segons havien informat els pagesos, els plomalls aquesta any eren força grans i molt florits, cosa que volia dir que l'hivern seria fred. 
No pretenc arribar a cap conclusio, però em va resultar, si més no, curiosa, la contradicció.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19047

Un xic de Tramuntana
|
es lo que dije en su dia , hay de cortos , de largos , de menos cortos y de menos largos ...en fin que en la variedad esta el gusto 
pongo aqui el topic que habia en meteoclimatic sobre las cañas y el freixes para tenerlo a mano 
http://forum.meteoclimatic.com/index-meteoclimatic.php?topic=18330.0
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm
|
Ja fan com els polítics...
A veure si els haurem de preparar un debat cara a cara amb plomalls d'expectadors
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|