Autor
|
Tema: Segell «Meteoclimatic» a la qualitat (Llegit 3403 vegades)
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7194

Tardor 08, ja es aquí!
|
ya e enviat l'email espero tenir estrella  gracies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Jo espero que algún día el senyor enguixador es digni a vindre a acabar el pis, per així, poder instalar l'estació dignament i com Déu mana. 
I fer el trasllat a casa meva i deixar el niu del progenitors... d'una vegada, que ja tinc 30 anyets!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14657

wind power
|
Començo a veure estrelletes ja jejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 262

|
Bona nit. La proposta del "Segell de qualitat" es bona i també,molt exigent.Si hem de seguir les instruccions de OMM al peu de la lletra,"la criba" serà de tal magnitud que pasaràn poques estacions.Per començar ,totes les que estàn en taulats ja no presenten el requisit mínim etc,etc... No es la meva intenció desvirtuar la idea,però segons la meva opinió,el criteri d' admissió al "segell" hauria de posar el llisto no gaire alt,i,recomanar en tot cas les que tinguin una instal.lació clarament deficitària.Tothom té bona voluntat,il.lusió i ganes,però,el que estàn en gran ciutats,ja se sap hi ha el que hi ha.Resumin el món dels sentiments es delicat. El meu cas es el següent:disposo de dues estacions automàticas Davis,una està junt a la manual,amb gàbia oficial aparells homologats etc.Els sensors de l' automàtica "Groweather" el termohigròmetre dins la gàbia,etc. En canvi de Vantage Pro la tinc en un altre casa,a un 300 metres de l' oficial però a dalt del taulat.Es la que està conectada a la xarxa. Com podeu veure,en principi ja no entro dins del criteri mínim?.
Joan Fradera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30864
|
Bona nit. La proposta del "Segell de qualitat" es bona i també,molt exigent.Si hem de seguir les instruccions de OMM al peu de la lletra,"la criba" serà de tal magnitud que pasaràn poques estacions.Per començar ,totes les que estàn en taulats ja no presenten el requisit mínim etc,etc... No es la meva intenció desvirtuar la idea,però segons la meva opinió,el criteri d' admissió al "segell" hauria de posar el llisto no gaire alt,i,recomanar en tot cas les que tinguin una instal.lació clarament deficitària.Tothom té bona voluntat,il.lusió i ganes,però,el que estàn en gran ciutats,ja se sap hi ha el que hi ha.Resumin el món dels sentiments es delicat. El meu cas es el següent:disposo de dues estacions automàticas Davis,una està junt a la manual,amb gàbia oficial aparells homologats etc.Els sensors de l' automàtica "Groweather" el termohigròmetre dins la gàbia,etc. En canvi de Vantage Pro la tinc en un altre casa,a un 300 metres de l' oficial però a dalt del taulat.Es la que està conectada a la xarxa. Com podeu veure,en principi ja no entro dins del criteri mínim?.
Joan Fradera
Estem treballant amb diferents criteris, per poder ajustar la qualificació a uns nivells raonables
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Joan no treguis conclusions encara, estem seguint un criteri mínim, sabem perfectament que no tot quisqui té una finca, gespa, estacions de 15.000€, garites.. etc..
Es tracta de veure per on moltes estacions estan defectusament col-locades i/o instal-lades (fliparíes el que em arribat a veure i detectar), que si veiem errors basics ajudar-los a sol-lucionar. També s'ha de dir que hi ha molta gent, la majoría per sort que mimen amb detall el seu observatori i la instal-lació acurada dins de les seves possibilitats, una cosa i altra es valorarà i molt, es veu d'un hora lluny qui s'ho curra i qui no, les fotos i les dades canten per sí soles.
NO podem exigir una OMM a tot déu (que algun n'hi ha) però tampoc que s'enganxin els sensors a la cara nord de la casa amb un tornillo a la pared, sense abric protector i damunt que es pretengui donar dades fiables.
Per aquí van els tiros, però haurem de ser exigents per a que la pagina tingui una alta qualitat i fiabilitat.
A que et faría gracia de tant en quan sentir o veure per algun medi informatiu les dades de la teva estació ?? a que sí ?? doncs el professional que ho mira ha de saber que les que hi són tenen un mínim que quality i que estan "vigilades".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Joan Fradera
En ningún sitio pone que se tengan que seguir las recomendaciones de la OMM... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteo_rodadater
Cumulus Humilis