Autor
|
Tema: kdd anulada (Llegit 2623 vegades)
|
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4761

Temps de tempestes estiuenques
|
Jo......quedem al Rat Penat doncs, a veure la llevantada i parlar una estoneta o que?  si es lia a saco ens trobem per veurela en directe ... opsti quin tro ara  Allà dalt sortim volant  On esta el Rat penat? Aps per cert.... quina edat teniu tots en general...., suposo que tu sinner deus tenir almenys la meva edat...no? Jo tinc 23....
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 255,6mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6500
|
con este cambio me temo que no me va a quedar mas remedio que dar clases de catalán 
por cierto el sábado no haceis nada por collbato?
lo cual es una putada por que estare el sábado en terrassa y era por acercarme...el domigo me es imposible por que vuelvo a chozas 
saludos!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Em sembla que no vindré, ahir em vaig donar un cop al peu a la feina, i ara vaig al metge que em vegi el dit, el tinc ben morat. Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3661

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
o no.
|
|
|
|
|