Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: FreeWX i Meteoclimatic (Llegit 828 vegades)
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 91
|
Hola companys,
en aquest foro ja s'ha parlat en una altre ocasió del FreeWX (un software gratuit per les estacions Oregon) http://www.freewx.net. Després d'estar fart del VWS m'hi he estat barallant bastant. He aconseguit utilitzar-lo per pujar dades a meteoclimatic i he començat a refer la web. Fa uns quants dies que l'utilitzo amb normalitat. 
Si hi ha gent interessada en utilitzar-lo, digueu-m'ho i escriure una guia per pujar la plantilla de meteoclimatic; la forma de fer-ho (almenys la que jo he trobat) no és gaire simple.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
AL11BERT
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 78

A vegades la pau tanca les boques i lliga les mans
|
Bon dia : jo ja fa temps que el faig servir, la meva idea és de pujar-lo a la xarxa, aixi que tingui tingui la estaciò instal·lada del tot i en condicions, m'he estat barallant a pujar *alguna dada a una pagina web, però ni per aquestes, lo de la plantilla, seria molt interessant. Salutacions Al11bert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9984

|
Si escrius algun tutorial el penjarem a Meteoclimatic
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
laurino
Estrat

Desconnectat
Missatges: 17
|
Hola, estoy usando el FREEwx con la oregon wmr928 y me gustaria saber si alguien puede echarme una mano en cuanto a poder subir los datos a meteoclimatic.
El tema es antiguo, pero algunos llegamos ahora 
Un saludo.
de momento solo estan mis datos en esta pagina:
www.telefonica.net/web/majycman
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
|
Hola,
se puede aunque no es muy directo. Intento escribir una guia este fin de semana.....
Saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3314

Dime de dónde vienes...
|
Y tanto que la hace más vistosa... mucho mejor !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
|
Como lo prometido es deuda.... He escrito la guía; cualquier comentario o corrección será bienvenida.
La encontrareis en http://avired.com/calpirro/ en la sección "Eines". Aunque mi web está en catalán, la guía la he escrito en castellano presuponiendo que a Laurino (el primer interesado) le será más sencilla su comprensión; y también facilitará el que otras personas de la península la utilicen.
Cuando se me vuelva a pasar la pereza de escribir, haré la versión catalana. 
Admins, la plantilla en format FreeWX que he creat la tinc allotjada en el meu espai personal. Si voleu donar-hi suport directament desde meteoclimatic i generar-la com la dels altres software, estic a la vostre disposició.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|