Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fotos de la setmana pasada (Llegit 366 vegades)
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Zona d'Aosta - Alps Italians la setmana pasada.
Intent de pujada al Gran Paradiso (4.061 m.)

Refugi Vittorio Emanuele II

Cami del Gran Paradiso, la montanya que veiem darrera, a primera hora del matí, el dia era molt fred amb situació de nord però aqui encara hi ha visibilitat...

El glaciar del Gran Paradiso  quines esquerdes....

El temps va camviar molt rapidament i i es va perdre tota la visibilitat, es va posar a nevar, i bufava fort vent, la temperatura rondava els -15ºC segons em comenten.... 

Total, que van tenir que avortar l'ascensió, ....i tornada al refugi

La entrada al parc Nacional del Gran Paradiso

Breuil Cervinia, als peus del Cervino........espectacular la muntanya i el glaciar que gairebé cau sobre les cases.... 

El Cervino no es deix veure pel mal temps.....

El Cervino a 1 de juny ja allunyant-se de la vall d'Aosta

I per últim, el coll del Petit-Saint Bernard (2.188m.) a dia 1 de juny, el dia en que l'obren per primera vegada després de l'hivern i que comunica Italia amb França (Vall d'Aosta amb Vall d'Isère), fixeu-vos la quantitat de neu que hi ha.... 

Fotos realitzades per un grup d'amics meus que aquesta tarda ens hem reunit per veure les fotos.....i m'han agradat tant que he pensat en posar-les perque les gaudiu vosaltres també. Ells també us segueixen, especialment l'apartat de muntanya. 
Salutacions de part de tots ells. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5875

When you love, God's light shines on you :)
|
Collons, Py.... Passada d'imatges alpines!!!
Tu no hi vas ser, amb els teus amics?
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34201

|
Bones fotos !!
Això dels Alps és un altre món.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8575

Dos tresors...
|
Al Petit Coll de Sant Bernard vam passar fa 3 estius i en ple agost ens va començar a xispeixar neu..... molt bones fotos, Py... i un lloc molt fred els alps, tant els Italians com Francesos..... encara que com a paisatge m'agrada molt més la Vall d'Aosta que els Alps en si..... el paisatge és preciós...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu