Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Terremoto en León 4.7 (Llegit 421 vegades)
|
tborras
Meteoclimatic projecte
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 729

Volando
|
Pues estaba yo esta mañana tan distraido mirando el ordenador sobre la 8 am cuando se ha movido todo,han sido unos segundos, pero te quedas blánco ,en la ventana he notado como un golpe de aire muy fuerte y todos los cristales han temblado, la pantalla del ordenador temblaba la mesa, ya esta documentado, el epicentro a 67 km de la ciudad
Parameters Magnitude mb 4.7 Region SPAIN Date time 2006-06-10 at 06:18:44.9 UTC Location 42.26 N ; 6.25 W Depth 30 km Distances 67 km SW León (pop 136,227 ; local time 08:18) 28 km SW Astorga (pop 12,140 ; local time 08:18) 11 km NW Castrocontrigo (pop 1,065 ; local time 08:18)
http://www.emsc-csem.org/index.php?page=home
segun esta página 4.3
http://web.meteo.pt/pt/sismologia/sismObservGeral.jsp
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Frío polar
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 233

|
Buenos dias,aqui en la coruña tambien lo he sentido serian las 8:20,me desperto con una pequeña vibracion en los cristales de unos 4 segundos.
Un saludo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2711

|
La provincia de León registra un terremoto de 4 grados en la escala Richter
LVD - 10/06/2006 - 10.02 horas
Madrid. (EUROPA PRESS).- La provincia de León registró esta mañana, a las 6,18 horas, un terremoto de 4 grados en la escala Richter, con epicentro al noroestre de Castrillo de Cabrera, que fue también sentido en León capital, las provincias de Zamora y Palencia, así como en las comunidades de Asturias y Galicia, según fuentes del Instituto Geográfico Nacional.
El seísmo no ha producido daños, aunque muchas personas han llamado sorprendidas al Instituto porque en esta zona este tipo de terremotos son muy poco frecuentes.
No obstante, el Instituto asegura que dentro de la escala, se trata de un terremoto moderado o pequeño.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19705

Un xic de Tramuntana
|
sens dubte que et quedes blanc , jo l'ultim que deu ser ja fa un any o mes , em vaig quedar clavat a sofà sense reaccionar . 
un altre ja fa molts anys que va passar de matinada , em vaig aixecar de cop del llit i em rodava tot , quina marejada
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13143

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Collons quin cangueli xec.. i et deu quedar el cos a tope pensant si n'hi haurà algun més on hagis de sortir cagant llets... mal rotllu amb aquestes coses tiu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4883

Temps de tempestes estiuenques
|
Jo menrecordo de fa uns anys ( ja no menrecordo), pero putser fa uns 5 anys, va haver-hi un terratremol amb epicentre a uns 15km al W de vielha de 5,4!!!! Va ser ala tarda cap alla ales 20:30, jo estaba de peu al costat de la finestra de casa (lleida), i hem vaig cagar molt. Primer vaig començar a sentir de fons un soroll greu i de cop i volta uns 2 o 3 segons despres, va començar a tremolar tot, vidres incluits. Tot plegat va durar uns 10segons, pero per mi va ser etern 
Per la distancia a lleida va arribar a una intensitat d'uns 3,5/4. No va haverhi desperfectes, pero si ala vall d'aran amb objectes caiguts dels prestatges, armaris... i alguna que altra esquerda en diverses cases rurals.
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 368,4mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|