Autor
|
Tema: Aneto 3404 m (Llegit 4075 vegades)
|
|
|
McKinley
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14
|
Felicitats!!!!! Deu ni do amb el reportage..... i quin plaer veure la sortida del sol....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
uetam
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 9674

|
he quedat " bocabadat" mirant aquest report
mil felicitats i quina enveja !!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3385

Termi-meteo... :P
|
PERDONEU! Havia un petit error en el codi per la baixada dels vídeos... Les presses... 
Ara crec que sí va!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Recordo l'adreça:
http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/aneto.htm
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Alberto Lunas
La Rubia del Este
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 634

¡Gracias Tborras por hacerme ésta foto!
|
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡holaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! 
bueno, pues hace un buen rato que he llegado ya a casa y me he puesto a ver de nuevo las fotos por que ya los habia podido ver en casa de granizo.
ha sido un placer el poder compartir un fin de semana con todos vosotros, ademas que todo ha salido superbien, lastima que al final cota, sumereta y sobre no hallan podido culminar la ascencion pero la montaña siempre estará allí.
Por fin he podido llegar hasta la misma cumbre del aneto, en la cruz , una ascencion que me ha resultado dura y cansada ya que hemos subido del tiron y con el mochilón a cuestas desde los 1970m hasta los 3404 m. Bueno, yo me quedé en la otra punta del paso mahoma por que no me atreví a pasarlo, aunque al dia siguiente por fín lo pasé y coroné , pero aquí tengo que agradecer especialmente a granizo y meteocoll, ya que sin ellos seguramente no habria podido coronar la cumbre. A granizo por toda la ayuda prestada cuando pasé los momentos mas dificiles en los glaciares de coronas y en la de la cara norte, apenas podía ni con mi cuerpo y granizo incluso cargó con mi mochilón aparte del suyo. Nuncá olvidaré éste momento. Y por supuesto a meteocoll, ya que con su insistencia en el ultimo momento de que pasara el paso mahoma y por que me sabía mal el fallar los ulimos metros, pues al final lo pasé atendiendo todos los pasos que debia de hacer en el paso mahoma.
Ummm, tengo muchas mas cosas que contar y no sé por donde empezar así que las contaré ya con la fotos que pude hacer.
Un saludo a todos y especialmente a todos los integrantes de esta trobada. Lo he pasado genial, muy cansado pero genial con todos vosotros y con la satisfación de cumplir el sueño de coronar el aneto y vencer los 40º de pendiente del glacair de coronar y de la cresta del paso mahoma.
hasta luego!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
albertolunas@yahoo.es Saludos desde Collado Villalba (Madrid) a 917 msnm.
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
Ese Albertooooooooooooooo
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Eres todo un campeón!
Felicidades!!! a ti en particular porque sé que llevabas la espinita clavada del Aneto y al resto también por ser tan buena gente! 
Espero veros pronto a todos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|