Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 15:24:43
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Aneto 3404 m
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Aneto 3404 m  (Llegit 4075 vegades)
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 34257

Re: REPORTAJE con todas las fotos, III Trobada - Ataque al Aneto !!!
« Resposta #120 en: 12 Juny de 2006, 22:13:25 »

http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/MOV03687.MPG

http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/MOV03684.MPG

http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/MOV03668.MPG

http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/MOV03658.MPG
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

McKinley
Estrat
*

Missatges: 14

« Resposta #121 en: 12 Juny de 2006, 22:15:47 »

Felicitats!!!!!
Deu ni do amb el reportage..... i quin plaer veure la sortida del sol....
En línia
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34257

« Resposta #122 en: 12 Juny de 2006, 22:21:05 »

Felicitats!!!!!
Deu ni do amb el reportage..... i quin plaer veure la sortida del sol....

Hi faltaves tú ... Wink
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

uetam
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 9674

« Resposta #123 en: 12 Juny de 2006, 22:22:26 »

he quedat " bocabadat" mirant aquest report

mil felicitats i quina enveja !!!!!
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11089

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #124 en: 12 Juny de 2006, 23:39:41 »

No tinc paraules per a descriure l'emoció que m'ha fet veure aquestes fotos. Realment sou uns privilegiats de poder assolir el cim. Quan hi vaig estar per aquella zona, el més amunt que vaig arribar va ser a un gran pla que hi ha una mica mes amunt del Forau d'Aigulluts....
Encara que la dona i jo en vam fer un de més alt.... Evil
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3385

Termi-meteo... :P

« Resposta #125 en: 13 Juny de 2006, 00:12:33 »

PERDONEU! Havia un petit error en el codi per la baixada dels vídeos... Les presses...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Ara crec que sí va!  Wink
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #126 en: 13 Juny de 2006, 00:13:38 »

PERDONEU! Havia un petit error en el codi per la baixada dels vídeos... Les presses...  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Ara crec que sí va!  Wink

Recordo l'adreça:

Smiley Smiley  http://personales.ya.com/miquelpuigt/aneto/aneto.htm   Smiley Smiley
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Alberto Lunas
La Rubia del Este
Cumulus Mediocris

Missatges: 634

¡Gracias Tborras por hacerme ésta foto!

« Resposta #127 en: 13 Juny de 2006, 00:23:44 »

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡holaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

bueno, pues hace un buen rato que he llegado ya a casa y me he puesto a ver de nuevo las fotos por que ya los habia podido ver en casa de granizo.

ha sido un placer el poder compartir un fin de semana con todos vosotros, ademas que todo ha salido superbien, lastima que al final cota, sumereta y sobre no hallan podido culminar la ascencion pero la montaña siempre estará allí.

Por fin he podido llegar hasta la misma cumbre del aneto, en la cruz Grin, una ascencion que me ha resultado dura y cansada ya que hemos subido del tiron y con el mochilón a cuestas desde los 1970m hasta los 3404 m. Bueno, yo me quedé en la otra punta del paso mahoma por que no me atreví a pasarlo, aunque al dia siguiente por fín lo pasé y coroné Cheesy Cheesy, pero aquí tengo que agradecer especialmente a granizo y meteocoll, ya que sin ellos seguramente no habria podido coronar la cumbre. A granizo por toda la ayuda prestada cuando pasé los momentos mas dificiles en los glaciares de coronas y en la de la cara norte, apenas podía ni con mi cuerpo y granizo incluso cargó con mi mochilón aparte del suyo. Nuncá olvidaré éste momento. Y por supuesto a meteocoll, ya que con su insistencia en el ultimo momento de que pasara el paso mahoma y por que me sabía mal el fallar los ulimos metros, pues al final lo pasé atendiendo todos los pasos que debia de hacer en el paso mahoma.

Ummm, tengo muchas mas cosas que contar y no sé por donde empezar así que las contaré ya con la fotos que pude hacer.

Un saludo a todos y especialmente a todos los integrantes de esta trobada. Lo he pasado genial, muy cansado pero genial con todos vosotros y con la satisfación de cumplir el sueño de coronar el aneto y vencer los 40º de pendiente del glacair de coronar y de la cresta del paso mahoma.

hasta luego!!!  Cheesy Wink
En línia

albertolunas@yahoo.es   Saludos desde Collado Villalba (Madrid) a 917 msnm.

2003=Ingreso en los foros. 2004=Compacta Digital. 2005=Reflex. 2006=Telezoom. 2007=Angular. 2008=Portatil+Internet para cazas. 2009=Nueva Reflex. 2010=Viaje a Tornado Alley. EE.UU 
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29947

« Resposta #128 en: 13 Juny de 2006, 00:26:24 »

Ese Albertooooooooooooooo
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #129 en: 13 Juny de 2006, 00:32:04 »

Eres todo un campeón!

Felicidades!!! Wink Smiley Smiley Smiley  a ti en particular porque sé que llevabas la espinita clavada del Aneto y al resto también por ser tan buena gente!  Cheesy Cheesy Cheesy

Espero veros pronto a todos.  Wink
En línia

Poble Nou

Pàgines: 1 ... 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió